استفاده بهینه از کمدهای دیواری
با پایان یافتن زمستان، آویزان بودن ژاکت و لباس‌های زمستانی جای زیادی از کمد شما را خواهند گرفت. آن‌ها را داخل جعبه مقوایی بزرگ بگذارید و...

 
 
طریقه چیدن وسایل داخل کمد دیواری به خصوص در فضاهای محدود دارای اهمیت است. در ذیل روش‌های مختلفی را جهت استفاده بهینه معرفی می‌کنیم :
 
- با طبقه‌بندی کردن کمد دیواری‌های یک در، حداکثر استفاده را از فضا ببرید تا جای کافی برای قرار دادن تی‌شرت‌، شلوار لی و ژاکت‌های تا شده داشته باشید. همچنین با استفاده از جعبه و سبد کلیه وسایل ریز را سروسامان دهید.

- به کمک گیره‌های چسبی، از هر سانتی‌متر دیوار استفاده کنید. با این وسیله ارزان از له شدن وسایل سبک مانند کلاه جلوگیری می‌کنید و می‌توانید روسری و کمربندها را روی آن آویزان کنید.
 

 
- با پایان یافتن زمستان، آویزان بودن ژاکت و لباس‌های زمستانی جای زیادی از کمد شما را خواهند گرفت. آن‌ها را داخل جعبه مقوایی بزرگ بگذارید و در قفسه‌های بالایی قرار دهید. با تمیز کردن و برداشتن چکمه‌ها، جا را برای صندل و لباس‌های تابستانی باز کنید. 
 

 

- اگر پاسخ شما به سوال‌هایی مانند: آیا این لباس مناسب است؟ آیا آن را می‌پوشم؟ آیا ظاهر خوبی دارد؟ منفی است، بدون هیچ درنگی از دست آن‌ها که مطمئنا لباس‌های اضافی و بدون استفاده هستند، راحت شوید.

 

- اگر تی شرت‌ها، ژاکت‌ها و لباس‌ها را خیلی فشرده داخل کمد قرار داده‌اید و در دسترسی به آن‌ها دچار مشکل هستید، با یک ابتکار فضای مناسبی برای آویختن شلوارها خواهید داشت. با استفاده از  میله‌های چوبی قابل چرخش، به راحتی امکان آویختن و دسترسی به 10 شلوار فراهم می‌شود. 
 

 
- اگر در اتاق‌ها جای  کافی برای ساخت کمد دیواری ندارید، از هر فضای باریک ممکن در هر جای خانه  برای قرار دادن وسایل استفاده کنید. در اینجا این کمد باریک در نزدیکی شومینه، جای مناسبی برای آویختن کیف‌ و کفش فراهم کرده است. 
 

- لباس‌ها را طوری داخل دراور بچینید که به‌راحتی امکان برداشتن آن‌ها را داشته باشید. می‌توانید آن‌ها را با دیوایدر از هم تفکیک کنید. 
 
 

- حتی کوچک‌ترین کمد دیواری را می‌توان طوری تقسیم بندی کرد که بتوان حداکثر استفاده را از آن برد. با گذاشتن وسایل ریز داخل جعبه‌ها از آن‌ها را در برابر گرد و غبار محافظت ‌کنید.
 
 
 
گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : hamshahrionline.ir
 
 
 
مطالب پیشنهادی :
چند کلید طلایی برای خانه داری حرفه ای !
هنگام خرید فرش، یک کارشناس فرش باشید !
نکاتی که شما را در آشپزخانه تان حرفه ای تر می کند !؟
کارهایی که باید قبل از ورود به خانه جدید انجام دهید !؟
فوت و فن خانه داری برای خانم هایی که وقت ندارند