در اینجا درست کردن دستبندی را برایتان آموزش داده ایم که از چرم می باشد و به آن دانه های شیشه ای زیبا و مهره های چوبی آویزان است.
در اینجا درست کردن دستبندی  را برایتان آموزش داده ایم که از چرم می باشد و به آن دانه های شیشه ای زیبا و مهره های چوبی آویزان است.مدل آن هم به صورتی است که بندهای چرمی گره زده شده اند و در نهایت به شکل یک کراوات در آمده است. 

وسایل مورد نیاز :
تعدادی بندهای چرمی به قطر : 1/8
تعدادی بندهای نخی برای گره زدن 
مهره های شیشه ای رنگی به شکل صدف یا حلزونی شکل 
یک مهره ی چوبی نسبتا بزرگ

طرز کار :
1 - 12 عدد بند چرمی را از یک پارچه ی چرمی برش زده و سعی می کنیم که تمام آنها به یک اندازه باشند .سپس 12 عدد بند نخی را از یک پارچه ی نخی تهیه کرده که برای گره زدن بندهای چرمی به یکدیگر استفاده می شوند. در نهایت بالای بندهای چرمی را یک گره ی بزرگ می زنیم و آن را به شکل یک کراوات در می آوریم .
  
2 - در این مرحله زیر گره ی بزرگ را در نظر گرفته و بندهای نخی را پائین آن بسته و آنها را به ترتیب روی آن بندهای چرمی گره می زنیم و می بینیم که بندهای چرمی ما به شکل یک گره ی بزرگ بالای آن درآمده است .

  
3 - برای محکم کردن گره های چرمی از گره زدن بندهای نخی روی آنها استفاده می کنیم تا محکمتر شوند .
  
4 - یک مهره ی شیشه ای زیبا و به رنگی خاص مثلا سبز رنگ  را وارد یکی از این بندهای چرمی کرده و بالای آن را گره زده و می گذاریم تا تقریبا به اندازه ی 1/4 آویزان باشد طوری که هنگامی که زمانی که ار آن استفاده می کنیم از بالا آویزان نشان داده شود.
  
5 - به انتهای بند چرمی یک مهره ی چوبی آویزان می کنیم به این صورت که یک مهره ی چوبی را وارد یکی از بندهای چرمی می کنیم و می گذاریم تا آن هم آویزان باشد.








تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
درست کردن پرده و کوسن و روتختی برای اتاق خواب
نمونه های بسیار زیبا از گوشواره، دستبند و گردنبندهای جواهرنشان!
برترین مدلهای دستبند از کمپانی شانل
راهنمای ست کردن جواهرات امسال
زیورآلاتم کدر شده، چظور براق شان کنم؟