کریسمس : آموزش 6 مدل کارت تبریک کریسمسی
تزیین هدایای کریسمس یکی از کارهای جالب است که هموطنان مسیحی مان انجام می دهند. این بار هدیه کریسمس تان را با کارت های دست ساز خانگی خودتان تزیین کنید

 کادوهای کریسمس را با این کارت های دست ساز خانگی تزیین کنید

کارت تبریک دستکش بابانوئل برای کریسمس

کارت تبریک دستکش بابانوئل برای کریسمس

یک تکه مقوای قرمز رنگ را بردارید و روی آن طرح دستکش های بابانوئل را بکشید. دورتادور آن را ببرید و برای قسمت بالای دستکش هم از مقوای سبز رنگ استفاده کنید. این دو دستکش را به وسیله نخ رنگی به هم وصل کرده و کادو کریسمس تان را با آن تزیین کنید.

بیشتر بدانید : تزیین میز شام کریسمس با چند ایده جالب

 

 

کارت تبریک آدم برفی برای کریسمس

کارت تبریک آدم برفی برای کریسمس

یک تکه مقوای کرم رنگ را ببرید. روی آن با مداد یک کلاه آدم برفی بکشید. سه تکه پنبه در دو سایز ( دو عدد یک سایز و یک عدد در سایز بزرگتر ) را زیر همدیگر بچسبانید تا شکل آدم برفی شود. برای دست های آدم برفی از دو تکه شاخه برگ خشک شده استفاده کنید.

 

 

کارت تبریک درخت کریسمس

کارت تبریک درخت کریسمس

مانند قسمت قبل یک تکه مقوای کرم رنگ را ببرید. یک تکه کاغذ سفید رنگ را در سایز کوچکتر از مقوا ببرید. روی کاغذ رنگی سبز رنگ با مداد شکل طبقه های درخت کریسمس را بکشید و دورتادور آن را با کاغذ ببرید. همه طبقه ها را روی هم و روی کاغذ سفید بچسبانید تا به شکل یک درخت کریسمس درست شود. در نهایت کاغذ سفید را روی مقوای کرم رنگ بچسبانید.

 

 

کارت تبریک درخت کریسمس نمدی

کارت تبریک درخت کریسمس نمدی

یک تکه پارچه نمدی را به صورت سه گوش با قیچی طرح دار ببرید تا به شکل درخت کریسمس شود. دورتادور درخت کریسمس را با چرخ خیاطی یا با دست بسیار ظریف بدوزید. این درخت کریسمس را روی یک تکه مقوا بچسبانید. برای تزیین درخت کریسمس نمدی از دکمه های ریز قرمز رنگ استفاده کنید.

 

 

کارت تبریک آدم برفی دکمه ای

کارت تبریک آدم برفی دکمه ای

درست کردن این کارت تبریک بسیار آسان است. یک تکه مقوای آبی را به صورت مستطیل ببرید. سه عدد دکمه سفید رنگ را انتخاب و زیر همدیگر روی یک مقوای رنگی بچسبانید. برای کلاه آدم برفی با ماژیک یک کلاه مشکی روی مقوا بکشید. با کاغذ رنگی قرمز و نارنجی هم یک شال گردن زیبا و بینی نارنجی بامزه برای آدم برفی تان درست کرده و بچسبانید.

 

 

101068376_7.jpg.rendition.jpg

کارت تبریک دانه برف نمدی

یک تکه پارچه نمدی را به صورت مستطیل ببرید. با کاموای رنگی شکل یک دانه برف را روی آن بدوزید. با این کارت تبریک نمدی هدیه کریسمس تان را تزیین کنید.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ