ما در اینجا پیشنهادهایی برای ست کردن تیپ چرم را به شما ارائه می دهیم.

تقریبا همه خانم‌ها عاشق خرید كیف و كفش هستند. در این خرید پرهیجان معمولا انتخاب كیف یك بخش ماجراست و پیدا كردن و هماهنگ كردن كفش مناسب با آن بخش دیگر ماجرا كه معمولا هم زمان بر است و هم كمی تا قسمتی سخت. ما در اینجا سراغ مدل‌هایی رفتیم كه طراحان آن‌ها زحمت هماهنگ شدن‌شان را كشیده‌اند! بنابراین شما فقط باید طرح و رنگ موردعلاقه‌تان را انتخاب كنید، همین و بس... البته این را هم یادتان باشد كه این مدل‌های هماهنگ، ظاهر شما را كمی تا قسمتی رسمی‌تر از همیشه می‌كنند.

فقط برای مهمانی‌ها
پیشنهاد می‌كنیم این كفش مشكی رنگ را  با طرح پوست ماری و پاشنه بلندش برای مراسم و مهمانی‌های رسمی در نظر بگیرید. به‌خصوص این‌كه می‌توانید روی كیف زیبا و جادارش كه به همان طرح هم آراسته‌شده حساب كنید.



برای خرید بپوشید!
این كیف و كفش  را به‌ راحتی می‌توانید هر كجا كه خواستید بپوشید، در یك مهمانی عصر یا هنگام خرید. قالب این كفش كاملا طبی است و با لژ یكسره‌ای كه  در زیر آن قرار دارد در صورت استفاده طولانی مدت پاهای‌تان آسیب نمی‌بیند. كیف هم جادار و محكم ساخته شده كه می‌توانید با آسودگی خاطر آن را از وسیله‌های مورد نظرتان پر كنید. 




چرم به توان 2
این مدل كیف و كفش قهوه‌ای با طراحی منحصر به فرد آستر و رویه چرم دارد. ویژگی این كیف، آستر چرم آن است. برخلاف اغلب كیف‌های موجود در بازار هم در پشت و هم در روی این كیف از چرم گاو استفاده شده است.



سنگین و زیبا
این ست كیف و كفش را به خانم‌هایی كه طرفدار ظاهرهای رسمی‌ هستند توصیه می‌كنیم. پاشنه و دركل قالب این كفش به صورت طبی طراحی شده و فرم مستطیلی شكل و ایستای كیف هم ظاهری سنگین و زیبا به آن داده است.


هم راحتی، هم زیبایی
این كیف و كفش ساده و زیبا را به خانم‌هایی توصیه می‌كنیم كه راحتی و زیبایی را در كنار هم می‌خواهند. می‌توانید این تركیب را  برای استفاده روزمره‌تان در نظر داشه باشید. قالب طبی كفش و جادار و زیبا بودن كیف، این مدل را محبوب بسیاری از خانم‌ها كرده است.  





برای استفاده روزمره
این كفش قهوه‌ای رنگ از جنس چرم گاو و با قالبی طبی طراحی شده است. این كفش با وجود ظاهر ساده‌اش 5 سانتی‌متر پاشنه دارد؛ پاشنه‌ای كه طبی بودنش به شما این امكان را می‌دهد تا به راحتی هر كجا كه خواستید آن را بپوشید. كیف این ست هم با فرمی ایستا و جا‌دار زیبایی كفش را تكمیل كرده است. 


برای مشكل‌پسندها
این هم یك كیف و كفش زیبا برای خانم‌های مشكل‌پسند. این كفش از جنس چرم و هماهنگ با اصول رعایت بهداشت و سلامت پاها طراحی شده است. كیف این ست هم ظاهری ایستا و رسمی كه با وزن متعادلی كه دارد كامل‌كننده كیفیت و زیبایی كفش است.  




برای خانم‌های پر مشغله
این كفش چرم با 5 سانتی متر پاشنه از طراحی ساده و راحتی برخوردار است. كیف این ست هم برای خانم‌هایی كه همیشه كلی وسیله برای گذاشتن در كیف‌شان دارند مناسب است. 


چرم متفاوت
این كفش هم از جنس چرم است البته این چرم با رگه‌ای از طرح پوست‌ماری تركیب شده تا هم زیباتر شود و هم به روزتر. كیفی هم كه با آن هماهنگ شده به دلیل داشتن همین ویژگی تركیب چشم‌گیری را ایجاد كرده است.


 

بیشتر بدانید : چرم اصل را از چرم تقلبی چگونه تشخیص دهیم؟


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل