با انتخاب رنگ قرمز روشن زيبايي و اوج يك رنگ ملايم و روشن را تجربه كنيد .

در هر فصل طراحان رنگهایی را می یابند كه بخشی از احساسات و تیپ هایی كه در كمد لباسهایمان با هم ادغام كرده ایم را برانگیخته می سازد . در فصل بهار با استفاده از رنگهایی چون فیروزه ای ، قرمز روشن ( رنگ مرجانی ) و رنگ لیمویی دیگران را مجذوب و شیفته خود سازید . به دنبال رنگهای فوق العاده دیگری باشید و آنها را به کمد لباس های تان اضافه کنید. 
  
با استفاده از رنگ فیروزه ای  زیبا و دوست داشتنی شوید 
در فصل بهار شاید محبوبترین رنگ طراحان رنگ فیروزه ای باشد .  رنگ فیروزه ای در این پیراهن مدرن بدون آستین مدل لنگی كه راشل روی Rachel Roy  پوشیده است  شیك و ملایم به نظر می آید .  به غیر از لباس می توان برای جواهرات و كفش و حتی لاك ناخن  از این رنگ زیبا استفاده کرد .  

 


با انتخاب رنگ قرمز بر ملاحت و زیبایی خود بیافزایید 
به مانند پیراهن كمر باریک تیمو ویلند  Timo Weiland  با انتخاب رنگ قرمز روشن، زیبایی  و اوج یك رنگ ملایم  و روشن را تجربه كنید . لطافت پارچه لباس در قسمت گردن و كمر باعث می شود این پیراهن كوتاه و زیبا بسیار به چشم آید . اگر استفاده از رنگ نارنجی چندان خوشایندتان نیست فراموش نكنید كه رنگ مرجانی یك تن صورتی رنگ هم دارد بنابراین آسانتر است كه آن را با دیگر آیتمهای موجود در كمد لباستان كه به رنگهای بژ ، كرم ، قهوه ای یا خاكستری هستند ست كنید .  

 


رنگ لیمویی شاد 
این پیراهن لیمویی رنگ زیبای جیسون وو  Jason Wu  القا كننده ژاكت ، بلوز ،پیراهن ، دامن هایی است كه می توان با تعداد زیادی لباس تكی با رنگ تیره ست كرد . به خاطر داشته باشید كه این رنگ لیمویی تند اصلی ترین رنگ تیپ شما باشد و برای تكمیل این رنگمایه خیره كننده و براق به دنبال لباسها و لوازم تزیینی باشید . 

 


بهترین تن رنگ آبی 
رنگ آبی نفتی با بیشتر پوستها می تواند ست گردد و برای انواع لباس از صبح تا شب رنگ كاملاً ایده آلی است . دیان ون فارستنبرگ Dian von Furestenberg برای پیراهن با تویی خاكستری رنگ خود، از این رنگ استفاده كرده است . به مانند پر جلوه ترین و اصلی ترین رنگ موجود در رنگین كمان، با سایه های زیبا برای این فصل، جلوه ای به رنگ موها و پوستتان دهید. از انتخاب رنگهای كاملاً اشباع كه موجب روشن تر شدن رنگ پوستتان برای بهار می گردد نترسید .   

 
 
رنگ قرمز رنگ مرسوم و روی مدی می باشد 
موجی از رنگ زرشكی هست كه امسال بهار می آید . با انتخاب رنگ قرمز برای لباس ،لوازم تزیینی و كفش هایتان با این موج همراه شوید . رژ لب های قرمز رنگ را فراموش نكنید . لباس شیك جنی پاكهام  Jenny Packham  با شادابی ، زنانگی و قدرت،  از این رنگ استفاده کرده است. برای هر چه شیك تر شدن به جای ست كردن این رنگ با مشكی آن را با رنگ بژ تیره یا خاكستری ست نمایید . 

  


نگاهی جدید به رنگ صورتی 
طرفداران الی وودز  Elle Woods  می توانند نفس عمیقی بكشند كه رنگ صورتی برگشته است . كالولال لیلی بلی  Callula Lillibelle  یك پیراهن صورتی رنگ مبهوت كننده طراحی كرده است كه برای جلب توجه دیگران به هیچ كمربندی نیاز ندارد .
برای زیباتر شدن تیپ صورتی رنگ خود با انتخاب سایه رنگ های متفاوتی چون سرخابی و اناری استفاده کنید .  

 




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 

مطالب پیشنهادی :
تیپ های بهاری برای خانم های چاق

با این طرز لباس پوشیدن جوانتر به نظر برسید 

ست های بهاری به سبک جنیفر لوپز 

طرز بستن پاپیون

5 اشتباه مُد که سنتان را بالاتر نشان می‌دهد