5 لباس رنگی مناسب و زیبا برای زمستان.
زمستان می تواند  یکی از فصل های دلتنگ کننده در سال باشد. چرا که هوا از ساعت 4 بعد از ظهر به بعد تاریک می شود ، و در اکثر نقاط ، رو به سردی می رود.
با در نظر گرفتن آب و هوا،می توان گفت زمستان فصلی است که معمولا ترکیبی از رنگهای خاکستری، قهوه ای و سیاه و سفید را برای ما تداعی می کند!
دراین موقع از سال برای یکبار هم که شده به اطراف خود با دقت نگاه کنید، می بینید که پوشیدن لباس های با رنگ های زیبا و شاد چقدر می تواند روی ما تاثیرات مثبتی بگذارد.
اکثر مردم در فصول تابستان و بهار لباس هایی با رنگ روشن در کمد لباس خود دارند و این خوب است. به همین دلیل است که ما در اینجا  تلاش کرده ایم تا به شما بگوییم کمد لباس های خود را در فصل زمستان هم از لباس هایی شاد و زیبا پر کنید.
برای این کار بهترین پیشنهاد آن است که برای لباس های زمستانی از پارچه های گلدار و رنگی استفاده شود. پیراهن هایی با چاپ گلدار روی آن، ژاکت های ورزشی گلدار و. .. انواع مختلفی از نمونه های این لباس های پیشنهادی می باشند که در زیر تصاویری زیبا از آنها را برایتان آورده ایم.
با پر کردن کمد لباس خود از این لباس های زمستانی گلدار به همین راحتی توانسته اید فصل زیبای بهار را در لباس های زمستانی بی روح و سرد خود زنده کنید!
http://www.seemorgh.com/uploads/1392/07/lg01.jpg
http://www.seemorgh.com/uploads/1392/07/lg04.jpg
http://www.seemorgh.com/uploads/1392/07/lg05.jpg
http://www.seemorgh.com/uploads/1392/07/lg06.jpg
http://www.seemorgh.com/uploads/1392/07/lg07.jpg



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
ست کردن لباس زمستانی به سبک Adele
7 پیشنهاد مجله Elle برای ست کردن کت چرم زمستانی
اصول کلی ست کردن لباس(قسمت اول)
چگونه در زمستان چند لایه لباس روی هم بپوشم ؟
زیباترین ست های لباس پاییزی 2013 در دنیای مد