ست کردن لباس به سبک ریما رامین فر
ریما رامین فر یکی از بازیگران خانمی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. او در همه جشن ها و همایش ها با لباس های ساده ای ظاهر می شود. این بار ست کردن لباس به سبک ریما رامین فر را بررسی می کنیم.

ست کردن لباس به سبک ریما رامین فر را تجربه کنید

مهربانی از چهره‌اش می‌بارد؛ لازم نیست او را از نزدیك دیده باشید تا به مهربانی چهره او پی ببرید. مرور عكس‌ها به خوبی نشان می‌دهد او بانوی مهربان دنیای بازیگری است. در تحلیل شخصیت افراد براساس فرم چهره هم كسانی كه صورتی گرد دارند، افرادی زنده‌دل، پرانرژی، دانا و مهربان به حساب می‌آیند. امیر جعفری، همسر این بازیگر مهربان، همیشه در حرف‌ها و مصاحبه‌هایش به نقش موثر همسر مهربان و با درایتش در موفقیت زندگی زناشویی‌شان اشاره می‌كند. ریما رامین‌فر در گروه افراد درشت اندام قرار می‌گیرد و همین امر انتخاب لباس‌های او را محدود كرده است.

 

پوشش ریما رامین فر در جشن حافظ

پوشش ریما رامین فر در جشن حافظ

ریما رامین‌فر كه در تلویزیون به‌مراتب بازیگر محبوب‌تری از عالم سینماست، عموما انتخاب‌های ساده‌ای در لباس پوشیدن دارد. او مانتو و شلوارهای ساده با یك شال را برای حضور در برنامه‌های مختلف انتخاب می‌كند؛ از عكاسی برای جلد مجلات گرفته تا جشن‌های سینمایی. شاید به نظر برسد این انتخاب همیشگی، ناشی از اجبار و محدودیت به خاطر درشت اندام بودن اوست اما با حضور خیاطانی كه هر لباسی را در هر سایزی می‌توانند بدوزند، درشتی اندام دیگر محدودیت به‌شمار نمی‌آید بلكه او با هوشمندی تمام می‌داند پوشیدن لباس‌های شلوغ دارای تزئینات كمكی به او نمی‌كند. مثلا در جشن حافظ امسال كه برای دریافت جایزه روی صحنه رفت، یك مانتوی مشكی ساده با شال طرحدار به تن داشت؛ مانتویی با برش راسته كه به او كمك می‌كرد كشیده‌تر از همیشه به نظر برسد.

 

شال بهترین انتخاب ریما رامین فر، برای کسانی که صورت های گردی دارند

همای سریال پایتخت، اغلب با شال دیده می‌شود و در كمتر خاطره‌ای می‌توان او را با روسری‌های چهارگوش به خاطر آورد. ریما می‌داند كه استفاده از روسری باعث می‌شود صورت توپر او در قاب روسری بیفتد و چهره او فربه‌تر به نظر برسد. لاغرترین اندام‌ها، وقتی چهره‌ای فربه داشته باشند، چاق‌تر به نظر می‌رسند و لاغری اندام، تحت تاثیر صورت گرد و گوشتی قرار می‌گیرد. استفاده از شال، به دلیل اینكه حالتی رها و آزاد در اطراف صورت دارد، چاقی صورت را برجسته نمی‌كند و بهترین انتخاب برای كسانی است كه صورت‌های گرد دارند.

 

 

لاغرتر به نظر رسیدن به سبک ریما رامین فر با انتخاب رنگ های تیره

لاغرتر به نظر رسیدن به سبک ریما رامین فر با انتخاب رنگ های تیره

ریما رامین‌فر، یك نكته كلیدی دیگر را هم همیشه در انتخاب لباس‌هایش رعایت می‌كند كه باعث می‌شود لاغرتر و كشیده‌تر به نظر برسد؛ اصل رنگ‌های تیره. او در انتخاب لباس‌هایش به‌خصوص مانتو سراغ رنگ‌های تیره می‌رود. مانتوهای مشكی را بیش از هر گزینه دیگری می‌توان در لباس‌های ریما دید. رنگ‌های تیره و روشن عملكردی متضاد هم دارند؛ هرقدر رنگ‌های تیره مثل مشكی، قهوه‌ای، سورمه‌ای، طوسی و. . . باعث لاغرتر به نظر رسیدن شما می‌شوند، رنگ‌های روشن مثل سفید، كرم و صورتی روشن شما را حجیم‌تر نشان می‌دهند.

 

 

لاغرتر به نظر رسیدن به سبک ریما رامین فر با انتخاب لباس هایی با خطوط عمودی

لاغرتر به نظر رسیدن به سبک ریما رامین فر با انتخاب لباس هایی با خطوط عمودی

قوانین ساده دیگری هم در این حوزه می‌تواند به ریما رامین‌فر کمک کند تا خوش اندام‌تر به نظر برسد؛ مثلا استفاده از لباس‌هایی با خطوط عمودی. وجود راه‌راه‌های عمودی در بلوز ، پیراهن و مانتو باعث می‌شود هر کسی باریک‌تر به نظر برسد. خطوط افقی کار کردی مخالف دارند؛ یعنی با ایجاد خطای چشم باعث می‌شوند چاق‌تر به نظر برسید.

 

پیشنهادی به ریما رامین فر

هرچند این بازیگر با اصول اولیه لباس پوشیدن افراد با اضافه وزن آشنایی دارد ولی انتخاب‌هایش نشان می‌دهد اینها سلیقه شخصی اوست و از طراح یا مشاور استایل كمك نمی‌گیرد. امروزه تعداد این افراد در جامعه زیادتر و در دسترس‌تر شده‌اند؛ این افراد با دانشی كه در طراحی لباس و ست كردن لباس‌های مختلف دارند، می‌توانند به افرادی مثل ریما رامین‌فر كمك كنند که در کنار رعایت اصول اولیه از لباس‌ها وپوشش‌ متنوع با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده کنند تا در کنار خوش پوشی از تکنیک‌ها و متدهای طراحان لباس برای کشیده تر به نظر رسیدن بهره بگیرند.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع :  مجله سیب سبز