شلوار جین نیز اهمیتی به سزایی در پوشش شما دارد همانند لباسهایی که در مهمانی شبانه می‌پوشید و به شما جلوه‌ای خاص می‌دهد .



بر اساس چه معیاری شلوار جین خود را انتخاب کنیم ؟

 

شلوار جین نیز اهمیتی به سزایی در پوشش شما دارد همانند لباسهایی که در مهمانی شبانه می‌پوشید و به شما جلوه‌ای خاص می‌دهد .

اگر شلوار جین شما دارای فاق کوتاه و یا بلند باشد دید‌ها ی مختلفی را‌ایجاد می‌کند و هر یک جلوه‌ای متفاوت را به شما می‌دهد .

شلوار جین هر ساله مد است و فقط شکل  یا مدل کوتاهی یا بلندی در هر سال بنا به طرح‌های ارائه شده توسط مزون‌های مد و فشن تغییر می‌کند. اما نکته ی مسلم‌این است که شلوار جین چندین سال است که  همیشه و  در همه نقاط دنیا مد بوده است .

چند توصیه برای انتخاب بهتر شلوار جین :
این موضوع کاملا صحیح است که پوشیدن شلوار جین بستگی به نوع مهمانی دارد که می‌روید و یا رنگ و ترکیبی که برای آن شب در نظر گرفته‌اید .

مثلا اگر بلوزتان رنگ خاصی را دارد بنا به همان رنگ رنگ جین خود را انتخاب می‌کنید تا جلوه‌ای شیک و شکیل را به شما بدهد.

نوع کفش‌هایی هم که می‌پوشید نقشی اساسی دارد .

کفش‌های پاشنه دار به شما زیبایی خاصی می‌دهد و پاهای شما را بیش از پیش زیبا و کشیده نشان می‌دهد .اما جلوه شلوار جین با یک کفش متناسب دخترانه و یا یک صندل چیز دیگریست. 
 

انتخاب شلوار جین بر اساس فرم باسنتان :
 
*خانم‌های که دارای باسنی کمی پر هستند بهتر است شلوار جینی را انتخاب کنند که از بالا دور تا دور کمر آنها را بگیرد و از ناحیه  پایین شلوار کوتاه باشد .‌این سبک جین پوشیدن باعث می‌شود که  اندام شما  زیبا جلوه کند و علاوه بر آن چون از ناحیه باسن پر هستید قد شما را کوتاه نشان دهد . 


*برای خانم‌هایی که معمولی و دارا ی اندامی ظریف هستند  بهتر است جین‌هایی را بپوشند که  کمی گشاد باشد تا بدنشان را زیباتر نشان دهد .
 

* برای خانم‌هایی که خوش استیل و کمی لاغر هستند جینی را بپوشند که راسته باشد .

برای خانم‌هایی که کمی شکم دارند  بهتر است جینی را بپوشند که دور تا دور کمر و شکم  را بگیرد . و شما می‌توانید از یک کمربند نیز کمک بگیرید . تا شکم شما را کوچک تر نشان دهد .  
 
 
نگه داری  جین :
 معمولا اگر یک جین دارای جنس خوبی باشد می‌تواند تا دو سال برای شما قابل استفاده باشد . با آب خیلی گرم جین خود را نشوید چون بافت جین را به هم می‌ریزد و غالبا بعد از سه یا چهار دفعه که جین خود را می‌پوشید آن را بشویید .
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
 چطور یک لباس شب رنگی متناسب با انداممان انتخاب کنیم؟
 چهار نکته طلایی برای پوشیدن پیراهن دکلته
 چگونه با لباس های مختلف, طلای زرد و یا سفید استفاده کنیم؟
 چگونه مشکل انتخاب رنگ لباستان را حل کنید؟
 راهکارهایی برای انتخاب پیراهن مجلسی