در زمستان باید چه رنگ های را بپوشیم و چه رنگ هایی مختص زمستان هستند؟توصیه های در رابظه با رنگ های که در فصل زمستان از زبان یکی از مشهورترین طراحان لباس مزون کشور فرانسه به نام ژولیا آندور :
 
در زمستان باید چه رنگ های را بپوشیم و چه رنگ هایی مختص زمستان هستند ؟ و چه رنگ های ما را در این فصل جذاب تر می کنند ، ؟ در هر فصلی بنا به شرایط آب و هوایی که وجود دارد ، یک سری از رنگ های خاص هستند و باید آنها را بیشتر استفاده کنید و یا بر عکس یک سری از رنگ ها را نباید بپوشید . حال توصیه های در رابظه با رنگ های که در فصل زمستان از زبان یکی از مشهورترین طراحان لباس مزون کشور فرانسه به نام ژولیا آندور و باید چه رنگ های را بپوشیم :

خاکستری و مشکی
:همیشه و در اکثر نقاط جهان دیده می شود که افراد در فصل زمستان بیشتر از رنگ های مانند خاکستری و مشکی استفاده می کنند . حال به بررسی رنگ خاکستری  و مشکی می پردازیم : این دو  رنگ ، جزو خانواده ی  رنگ های تیره هستند . و بیشتر افراد می توانند از این رنگ ها استفاده کنند ، چه آنهایی که دارای پوستی روشن هستند و چه آنهایی که پوستی مات و یا تیره دارند ،می توانند این رنگ ها را بپوشند و البته رنگ مشکی بیشتر به افرادی می آید که دارای موهای و چشم های مشکی هستند و با این رنگ زیبایی خود را افزایش می دهند .


بنفش
:افرادی که دارای پوست و موهای روشن هستند ، بیشتر به این افراد توصیه می شود که علاوه بر رنگ مشکی از رنگ های بنفش تیره نیز می توانند استفاده کنند .


قرمز:البته رنگ بعدی که به وفور در فصل زمستان دیده می شود رنگ قرمز است ، این رنگ هم در فصل تابستان به وفور دیده می شود و در فصل زمستان هم همان ارزش را دارد . اما چه ترکیب های از رنگ های قرمز به چه افرادی می آید زیرا رنگ قرمز تنوع های زیادی دارد : قرمز های تند ،کم رنک ، کبود ، و .... .
 

رنگ قرمز های تند برای افرادی که دارای پوستی سفید هستند مناسب می باشد و زیبایی آنها را افزایش میدهد .
قرمز های که نه خیلی تند و نه خیلی تیره باشند در حقیقت بین تیره و روشن باشد برای افرادی که دارای پوستی کمی تیره تر هستند مناسب می باشند . و افرادی که دارای پوستی تیره هستند بهتر است از
رنگ قرمز جگری استفاده کنند . رنگ بنفش و رنگ سبز نیز به وفور در این فصل دیده می شوند .
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 

مطالب پیشنهادی: