شلوار جین مناسب اندام شما اینجا است، با ما همراه شوید!
شلوار جین یکی از لباس هایی است که خانم ها در هر مکان و شرایطی آن را به تن می کنند. اگر در انتخاب نوع شلوار جین دچار شک شده اید و نمی دانید کدام مدل شلوار جین را انتخاب کنید با ما همراه شوید. شلوار جین مورد علاقه شما در اینجا است.

چگونه شلوار جین مناسب اندام تان را انتخاب کنید؟

شلوار جین مدل ها م تنوع بسیاری در دنیای مد دارد، از شلوار جین راسته گرفته تا تنگ ( لوله تفنگی )، دمپا گشاد، از بالا گشاد و ... . شما هم اگر در بین این همه مدل شلوار جین گیج شده اید و نمی دانید کدام مدل را انتخاب کنید، با ما همراه شوید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 7 نکته مهم در پوشیدن شلوار جین که نمی دانستید

شلوار جین فاق بلند و راسته

شلوار جین فاق بلند و راسته

این مدل شلوار جین مناسب کسانی است که در قسمت شکم و پهلوهای باسن کمی اضافه وزن دارند. شما با پوشیدن این مدل شلوار جین می توانید این قسمت های بدن تان که چربی بیشتری دارد را پنهان کنید.

شلوار جین راسته تنگ با فاق متوسط

شلوار جین راسته تنگ با فاق متوسط

این مدل شلوار جین به رنگ روشنی که در قسمت رانها دارد بیشتر مناسب کسانی است که پاهای لاغری دارند. زیرا رنگ روشن از آنچه هستید شما را چاق تر نشان می دهد.

شلوار جین دو رنگ

شلوار جین دو رنگ

این مدل شلوار جین در قسمت بیرونی پر رنگ و در قسمت درونی کمرنگ تر است و به همین دلیل مناسب کسانی است که پاهای به نسبت چاقی دارند و می خواهند پاهای شان را لاغرتر نشان دهند.

شلوار جین گلدوزی

شلوار جین گلدوزی

شلوار جین گلدوزی به لیل داشتن طرح بیشتر مناسب کسانی است که پاهایی لاغر و کشیدده دارند زیرا خود این گل ها تاثیر بیشاری در چاق تر نشان دادن شما دارند.

شلوار جین با جیب های پشت بزرگ

شلوار جین با جیب های پشت بزرگ

این مدل شلوار جین مناسب کسانی است که باس کوچک و لاغری دارند. این جیب های بزرگ میتواند باسن شما را بزرگتر از آنچه هست نشان دهد.

شلوار جین های بدون درز

شلوار جین های بدون درز

این مدل شلوار جین در کناره های بیرونی بدون درز است و بیشتر مناسب برای جشن ها و میهمانی های عصر است.

شلوار جین کمر کش دار

شلوار جین کمر کش دار

این مدل شلوار جین مناسب کسانی است که اصطلاحا گودی کمر دارند. این کش که در قسمت کمر این مدل شلوار جین قرار گرفته است می تواند گودی کمر شما را کاملا پر کند.

شلوار جین تیره

شلوار جین تیره

شلوار جین تیره یکی از بهترین انتخاب برای کسانی است که پاهای چاقی دارند. این شلوار جین پاهای شما را لاغر و کشیده تر نشان می دهد. دقت کنید اگر شما پاهایی لاغر و کشیده دارید هرگز شلوار جین تیره نپوشید.

شلوار جین رنگی

شلوار جین رنگی

شلوار جین رنگی در بین جوان ها طرفداران بسیاری دارد. دقت کنید این مدل شلوار جین را کسانی باید بپوشند که پاها و اندامی متناسب دارند و به همراه آن حتما باید از یک بلوز و یا ژاکت با رنگ خنثی استفاده کنید.

شلوار جین دمپا گشاد

شلوار جین دمپا گشاد

این مدل شلوار جین برای کسانی است که قسمت ران پاهای شان نسبت به ساق پا بسیار چاق تر است. این شلوارها از زانو گشاد شده و بین قسمت بالا و پایین تعادل برقرار می کنند.

شلوار جین از بالا گشاد

شلوار جین از بالا گشاد

این مدل شلوار جین ها معمولا از پارچه ای نازک بوده و از بالا تا پایین یک اندازه و گشاد هستند. این شلوار جین مناسب افرادی است که پاهای لاغر و کشیده ای داشته و در قسمت باسن و شکم چاق نیستند.

شلوار جین تنگ ( لوله تفنگی )

شلوار جین تنگ ( لوله تفنگی )

این مدل شلوار جین ها کشی هستند و کاملا به تمام قسمت پا می چسبند. این مدل شلوار جین هم مانند مدل قبلی ( شلوار جین از بالا گشاد) مناسب کسانی هستند که پاهایی لاغر و کشیده دارند.


بیشتر بدانید : شلوار جین مام استایل چیست؟ 7 مدل برتر در دنیای مد 2021

بیشتر بدانید : ست کردن شلوار جین به سبک جنیفر لوپز Jennifer Lopez برای پاییز 2020

بیشتر بدانید : آموزش تصویری تنگ کردن شلوار جین


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ