اگر شما نحوه ی صحیح لباس پوشیدن ، و استفاده از رنگ‌ها را بدانید حتی با پوشیدن لباس‌هایی با رنگ سفید هم چاق نخواهید شد . در این مقاله این راه کارها شما را با آنها آشنا می‌کنیم


افرادی که چاق هستند نیز می‌توانند رنگ سفید بپوشند ، اما باید در مدل‌های که می‌پوشند دقت کنند تا آنها را چاق تر نشان ندهد  ؟
 
گفته می‌شود  :
افرادی که چاق هستند با پوشیدن لباس‌هایی با رنگ سفید  چاق تر به نظر می‌آیند ، به همین علت افرادی که چاق هستند ، از پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های سفید خودداری می‌کنند .
 
معمولا در بین مردم رایج است که می‌گویند : با پوشیدن لباس‌هایی با رنگ مشکی شما لاغرتر به نظر می‌رسید ، و با پوشیدن  لباس‌هایی با رنگ سفید ، اگر چاق باشید چاق تر به نظر خواهید رسید .
 
این گفته‌ها صحیح است اما اگر شما نحوه ی صحیح لباس پوشیدن ، و استفاده از  رنگ‌ها را بدانید حتی با پوشیدن لباس‌هایی با رنگ سفید هم چاق نخواهید شد .

در این مقاله این راه کارها شما را با آنها آشنا می‌کنیم :
 
1- اگر کت و یا بلوز سفیدی را قصد دارید بپوشید برای اینکه لاغرتر جلوه کنید توصیه می‌شود که یک تاپ مشکی را زیر کت یا بلوز خود بپوشید تا اثر چاق شدن‌تان با رنگ سفید را از بین ببرید .
 
2-  اگر می‌خواهید پیرهن یا تونک سفیدی را بپوشید که بلند است ، توصیه می‌شود یک کمربند مشکی  مدل دار را روی لباس خود ببندید زیرا با بستن کمربند مشکی همه ی توجهات به سوی کمربند شما جلب می‌شود ، شما با این کار در برابر  چشمان دیگران لاغرتر به نظر خواهید رسید .
 
3-  اگر شما باسن بزرگ و سینه‌های کوچکی دارید ، توصیه می‌شود که بلوز ، تاپ ، و  ... به هر حال قسمت بالا پوش لباس خود را با رنگ سفید انتخاب کنید ، شلوار ، دامن ، ... که برای قسمت پایین لباستان هستند بهتر است به رنگ مشکی باشد . شما با این ترکیب بندی رنگی که ایجاد می‌کنید ،  شیک تر و زیبا تر خواهید شد .
 
4-  اگر دارای بالاتنه ی پر ، شانه‌های کشیده و پهن  ، و پاهای لاغر هستید توصیه می‌شود که شلوار ، دامن ، .... لباس پایین تنه خودتان را به رنگ سفید انتخاب کنید .
 
5-  رنگ سفید و رنگ مشکی از رنگ‌های هستند که باید در انتخاب آنها و نحوه ی لباسی که قصد دارید بپوشید دقت کنید  ، زیرا سایر رنگ‌ها به نسبت تاثیری که این دو رنگ بر تیپ و قیافه شما می‌گذارند  اثر کمتری دارند . معمولا اگر رنگ سفید را با یک رنگ مخالف بپوشید شما را  جذاب تر نشان خواهد داد  .
 
6- سفید گرم :  رنگ‌هایی مانند : کرم ، نباتی ، .... برای افرادی که دارای پوست‌های روشن‌های هستند رنگ‌های مناسبی می‌باشند .
 
7- سفید سرد : رنگ‌هایی مانند : آبی آسمانی که خیلی روشن باشد ، رنگ طوسی که خیلی روشن باشد و به  رنگ سفید نزدیک باشد ، ..... برای افرادی که دارای پوست‌های تیره ، گندمی ، برونزه هستند رنگ‌ها ی مناسبی می‌باشند .
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
چرا مردان نباید جوراب سفید بپوشند!!
هنگامی که چاق هستیم چه لباسی و چگونه بپوشیم؟
نسبت به اندام خود چه تی شرت‌هایی بپوشیم
برای کوچک‌نمایی شکم چه لباسی بپوشیم (برای خانمها و آقایان)
هر خانمی چه مانتویی بپوشد؟