دیدار اول در مصاحبه کاری ، می‌تواند خیلی در فرد مقابل شما تاثیر گذار باشد . زیرا اولین نگته ای که در یک قرار کاری به چشم می‌آید ظاهر و آراستگی شما می‌باشد

 
 خانمها برای رفتن به مصاحبه کاری چه لباسی باید بپوشند تا در فرد مصاحبه‌گر تاثیر لازم را بگذارند ؟
 
دیدار اول ، روز اول ، می‌تواند خیلی در فرد مقابل شما تاثیر گذار باشد . زیرا  اولین نگته ای که در یک قرار کاری به چشم می‌آید ظاهر و آراستگی شما می‌باشد ، پس به این موضوع باید با تامل بیشتری بنگریم . 
 
حال این سئوال مطرح می‌شود که به چه سبکی لباس بپوشیم تا به هدف خود برسیم ؟
 
1-  هنگامی که یک خانم جویای کار می‌باشند ،  و به یک قرار کاری می‌روند از جواهرات ، زیور آلات پر زرق و برق خودداری کنید .
 
2- از شلوارهای جینی که دارای مدل‌های متنوعی هستند و بیشتر مناسب مهمانی‌ها هستند تا مصاحبه کاری بپرهیزید .
 
3- متناسب با شان اجتماعی خود و شرکتی که متقاضی شغل هستید لباس بپوشید .
 
4 –  شلوارهای روشن را نپوشید ، از شلوارهایی با رنگ‌های  قهوه ای ، مشکی ، خاکستری  و در واقع از شلوارهایی که دارای رنگ تیره هستند استفاده کنید .
 
5- از کفش‌هایی استفاده کنید که دارای پاشنه بلندی نباشند بخصوص این که پاشنه‌های کفش تان به هنگام راه رفتن صدا نکند ، توصیه می‌کنیم از کفش‌هایی که 2- یا 3  سانت پاشنه دارند استفاده کنید و هم چنین کفش‌های اسپرت نیز برای این کار مناسب تر می‌باشند .
 
6-  آرایش زیادی را انجام ندهید .
 
7 – از عطر و ادکلن‌هایی که دارای بو‌های تندی هستند نیز استفاده نکنید .
 
8-  اگر ناخن‌های بلندی دارید ، ناخن‌های تان را کوتاه کنید ، هرگز برای رفتن به یک قرار کاری و مصاحبه با ناخن‌هایی که لاک زده هستند نروید .
 
9- اگر در فصل‌هایی هستید که از مانتو استفاده می‌کنید توصیه می‌کنیم مانتو‌هایی را که قصد دارید برای روز مصاحبه بپوشید نباید دارای قد کوتاهی باشند ، هم چنین رنگ مانتویی نیز که انتخاب می‌کنید تاثیر بسزایی در پرسش گر شما می‌گذارد ، پیش نهاد می‌دهیم از رنگ‌های تیره استفاده نمایید ;  اگر در فصل زمستان هستید ، بهتر است از کاپشن و یا پالتوهایی استفاده کنید که دارای رنگ مناسبی باشند .
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifstyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
چگونه کت شلوار طرح دار بپوشیم
در دنیای مد، هر چه ساده‌تر بهتر
لباس های شما درباره تان چه می گویند؟
برای کوچک‌نمایی شکم چه لباسی بپوشیم (برای خانمها و آقایان)
هر خانمی چه مانتویی بپوشد؟