نکته کلیدی که در فصل تابستان باید انجام داد این است که از لباسهایی که مواد مصنوعی دارند دوری کنید. تا جایی که می توانید باید لباسهایتان از جنس پارچه های طبیعی مانند کتان و ابریشم باشد.

 

نکته کلیدی که در فصل تابستان باید انجام داد این است که از لباسهایی که مواد مصنوعی دارند دوری کنید. تا جایی که می توانید باید لباسهایتان از جنس پارچه های طبیعی مانند کتان و ابریشم باشد.

استفاده از لباسهای رنگ روشن:
لباس روشن

فصل گرما بهانه خوبی است برای پوشیدن لباسهای رنگ روشن. یک الی دو رنگ را باهم ترکیب کنید مثلا زرد یا فیروزه ای با رنگهای خنثایی مانند رنگ خاکی. اشتباه نکنید. در فصل تابستان سفید نپوشید زیرا نور خورشید را منعکس می کند بنابراین حتی اگر درمعرض نور خورشید هم باشید همچنان سردتان است.
 
 
زیاد لباسهای باز نپوشید:
در پوشیدن لباسهای باز زیاده روی نکنید زیرا هوای بیرون خیلی گرم است. هرگز شکم یا کمرتان را باز نگذارید. حد تعادل را در پوشیدن لباسهای باز رعایت کنید. اگر می خواهید پاهایتان را باز بگذارید، درعوض لباس آستین بلند بپوشید. اگر می خواهید تاپ بدون آستین بپوشید، شلوار یا دامنی تا اندازه زانو انتخاب کنید.
 
 
دامن پوشیدن:
اگر عاشق پیراهن یا دامن پوشیدن در تابستان هستید، در انتخاب آنها دقت کنید. دامنی که کمر بلندی دارد بسیار شیک و مناسب این فصل است.
 
 
تاپ و تی شرت:
تاپ و تی شرت
اگر عاشق پوشیدن تی شرت در تابستان هستید از جنس طبیعی و نخی آن مطمئن شوید. تاپ های از جنس کتان یا ابریشم بسیار مناسبتر از تی شرت هستند. در تابستان تاپ های جذب نپوشید اما آنقدر هم گشاد نباشد که شلخته و پریشان به نظر برسید.
 
 
کفش:
لباسهای روشن
در انتخاب کفش هایتان دقت کنید. مثلا صندل یا کفش های پاشنه بلند در فصل تابستان مناسب محل کار نیست در عوض می توانید از کفش های اسپرت کتانی در تابستان استفاده کنید.
 
 
تهیه و تدوین:گروه سبک زندگی سیمرغ - ترجمه مینا کوهی کار
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
رنگ های منتخب پاییز و زمستان 2010(+عکس)
ست کردن لباس به شیوه انجلینا جولی!(+عکس)
چند مدل پیراهن زیبای زنانه و راهنمای ست کردن آن
کالکشن 2010 لباس تابستانی زنانه
مدلهای بلوزهای زنانه زیبا همراه با الگو
چگونه لباسهای خاکی رنگ را ست کنیم؟