ساعت مچی تان را به پیشنهاد کتایون ریاحی انتخاب کنید
ساعت مچی یکی از علاقه های کتایون ریاحی در زندگی است. کتایون ریاحی در جدیدترین مصاحبه اش دو برند مورد علاقه اش در زمینه ساعت را معرفی کرده است.

برترین برندهای ساعت مچی به انتخاب کتایون ریاحی

مجله استایل به تازگی مصاحبه ای با کتایون ریاحی و دلیل کنار کشیدن اش از بازیگری انجام داده است. در این مصاحبه کتایون ریاحی برندهای مورد علاقه اش در زمینه ساعت را معرفی کرده است.

من اگر نقاش خوبی بودم و این مصاحبه در دوره ای اتفاق می افتاد که دوربین اختراع نشده بود، برای نشان دادن شما و رساندن تفکرم در موردتان، شما را به غیر نشان دادن در کنار صخره ای که گل ها در آن روییده اند، در درون ساعت می کشیدم. کسی که همه چیز زندگی اش نظم دارد و سرجایش است، شکل کره زمین شما از نگاه فانتزی من شبیه ساعت است.

چه تصویر خوبی . پس بدانید که یکی از علاقه های من در زندگی ساعت بود. من یک مجموعه خوب از ساعت دارم. ساعت برای من جذاب است، خصوصا ساعت هایی که می شود مهندسی شان را دید. اما از وقتی که بنیاد را راه انداختم ، دیگر ساعت نخریدم. تمام خریدهایم به سمت کمک بنیاد رفته است.

کتایون ریاحی


چه برندی را بیشتر خرید می کردید؟

پیاژه و هری وینستون. خصوصا پیاژه ، چون علاوه بر این که ساعت است ، مهندسی و ماجرا دارد.

 

شما کاملا ماجراجو هستید. حتی به نظرم دلیل تاسیس بنیاد کمک هم نوعی ماجراجویی مثبت بوده است.

من ماجراجو هستم.البته ببینید، این انتخاب است.من ماجراجویی ام را در جهت کمک کردن انتخاب کرده ام. باز این همان استایل است. ارزش چیزی که در لحظه نهفته است ، لحظه انتخاب.

 

تاریخچه برند پیاژه Piaget :

پیاژه Piaget  شرکت تولید کالای لوکس سوئیسی است، که متخصص ساعت‌سازی و جواهرسازی می‌باشد. شرکت پیاژه در سال ۱۸۷۴ توسط ژرژ پیاژه، در روستای «لا کت او فه» سوئیس تأسیس شد و از سال ۱۹۸۸ نیز متعلق به گروه سوئیسی ریشمون (ولی با مدیریت مستقل) می‌باشد.

 

 

ساعت نگین دار پیاژه Piaget

ساعت نگین دار پیاژه Piaget

 

 

ساعت نگین دار طلایی پیاژه Piaget

ساعت نگین دار طلایی پیاژه Piaget

 

 

ساعت نگین دار چهارگوش پیاژه Piaget

ساعت نگین دار چهارگوش پیاژه Piaget

 

 

ساعت درب دار پیاژه Piaget

ساعت درب دار پیاژه Piaget

 

 

تاریخچه برند هری وینستون Harry Winston

کمپانی هری وینستون Harry Winston سازنده آمریکایی جواهرات لوکس و ساعت های سوئیسی است که نام خود را از جواهر ساز معروف و مؤسس این کمپانی یعنی هری وینستون گرفته است و دفتر اصلی آن در نیویورک واقع شده است. هری وینستون یکی از کمپانی هایی است که کاملاً متعلق به گروه سواچ است و در ژانویه 2013 از کمپانی الماس هری وینستون خریداری شده است. این کمپانی در بیش از 20 شهر دنیا از جمله نیویورک، بورلی هیلز، شیکاگو، پاریس، لندن، لاس وگاس، شانگهای، توکیو و سنگاپور شعبه دارد که به هر یک از این شعب "سالن" گفته می شود. هری وینستون در سال 1932 کمپانی اش را تأسیس کرد و بخاطر مرغوبیت الماس ها و سنگ های قیمتی اش خیلی زود معروف شد. وی اقدام به ساخت جواهراتی از این سنگ ها نمود که مورد توجه خانواده های سلطنتی، مهاراجه ها و نخبگان هالیوود قرار گرفتند.

ساعت بند چرمی هری وینستون Harry Winston

harry-winston01.jpg

 

 

ساعت مسی رنگ هری وینستون Harry Winston

ساعت مسی رنگ هری وینستون Harry Winston

 

 

ساعت نگین دار هری وینستون Harry Winston

ساعت نگین دار هری وینستون Harry Winston

 

 

ساعت طرح دار هری وینستون Harry Winston

ساعت طرح دار هری وینستون Harry Winston

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : styleiran.com