عکس های جدید ریحانا Rihanna روی کاور مجله آمریکایی ووگ Vogue
 ریحانا یکی از زنان پر سر و صدای هالیوودی است که علاوه بر خوانندگی، بازیگری، مدلینگ و... برند لوازم آرایش خودش را هم دارد. او به تازگی برای جدیدترین شماره مجله ووگ Vogue عکس هایی زیبا و جالب گرفته است

جدیدترین عکسهای ریحانا Rihanna روی مجله ووگ Vogue

ریحانا Rihanna یکی ازخواننده های هالیوودی است که عکس های زیبایی را برای کاور جدیدترین شماره مجله ووگ vogue گرفته است.
ریحانا Rihanna از این فرصت به عنوان تبلیغی برای محصولات زیبایی اش استفاده کرده و آرایش صورتش را با محصولات برند خود انجام داده است.
لباس‌های ریحانا Rihanna متعلق به برند اسپانیایی "لووه" است و موهای او که با گل تزئین شده هم توسط یوسف ویلیامز آرایش شده است. ایساما فرنچ نیز آرایشگر ریحانا بوده است.

بیشتر بدانید : ریحانا از برند لوازم آرایش اش رونمایی کرد + عکس

روبین ریحانا فنتی، مشهور به ریانا Rihanna زادهٔ ۲۰ فوریهٔ ۱۹۸۸(۱ اسفند ۱۳۶۶) خواننده، بازیگر و طراح لباس باربادوسی است. ریحانا زادهٔ شهر سنت مایکل در باربادوس است و فعالیت هنری‌اش از زمان آشنایی وی با ایوان روجرز شروع می‌شود، زمانی که این دو به واسطه یک دوست مشترک، با یکدیگر در سال ۲۰۰۳ آشنا شده و شروع به ضبط آهنگ می‌کنند. پیش‌نمایش آهنگی که ضبط می‌شود نیز برای چندین استودیوی موسیقی ارسال شده که در نهایت منجر به عقد قرارداد ریانا با یکی از این استودیوها به نام دف جم می‌شود.

مدیر وقت این شرکت، جی زی بعد از مشاهده اجرای ریحانا بود که تصمیم به بستن قرارداد با وی می‌گیرد. با ورود ریحانا به عرصه خواننده، موفقیت و محبوبیت وی به شدت بالا می‌رود به‌طوری‌که اولین آلبوم وی، موسیقی خورشید (۲۰۰۵)، و آلبوم بعدی‌اش، دختری مثل من (۲۰۰۶) هر دو جزء ۱۰ آلبوم برتر لیست بیلبورد ۲۰۰ جای می‌گیرند. از آلبوم اول ریحانا آهنگ پان د ریپلای و از آلبوم دومش آهنگ اس‌اواس هردو جزء برتین آهنگ‌های لیست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد شدند.

با انتشار آلبوم سوم ریانا به نام دختر خوب بد شد در سال ۲۰۰۷ بود که ریحانا تبدیل به چهره‌ای بین‌المللی شد. چتر یکی از آهنگ‌های این آلبوم بود که تبدیل به یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌ها شد. آلبوم سوم ریحانا یک‌بار دیگر این بار تحت عنوان دختر خوب بد شد: ضبط دوباره در سال ۲۰۰۸ منتشر گردید. هر دو نسخه این آلبوم نامزد دریافت ۹ جایزه گرمی شده بودند. در نوامبر ۲۰۰۹ هم‌زمان با مسائل حاشیه‌ای ریانا با نامزد سابقش، کریس براون، آلبوم بعدی وی تحت عنوان درجه آر منتشر و در ادامه نیز آلبوم‌های بعدی‌اش تحت عناوین بلند (۲۰۱۰)، تاک دت تاک (۲۰۱۱) و اولین آلبومش که توانست در جایگاه نخست بیلبورد ۲۰۰ جای گیرد، یعنی غیرقابل بخشش منتشر شدند. در همین سال بود که ریحانا با بازی در فیلم کشتی جنگی فعالیت هنری خود را در عرصه سینما نیز شروع کرد.

ریانا تاکنون موفق به فروش بیش از ۱۵۰ میلیون از آثارش در سرتاسر جهان شده که در نوع خود، در فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی رقم بسیار قابل توجهی است. همچنین بسیاری از تک‌آهنگ‌های ریحانا نیز در زمره برترین تک‌آهنگ‌های جهان جای دارند. از جمله آن‌ها می‌توان به چتر، تعظیم کن، دیستربیا، تنها دختر، ما عشق پیدا کردیم، اس و ام، نام من چیست؟٬ بمان و الماس‌ها اشاره کرد. همچنین در کنار فعالیت تک‌نفره، ریحانا سابقه همکاری با هنرمندان مختلف دیگری را نیز دارد. به عنوان نمونه همکاری ریحانا با تی.آی. در آهنگ زندگی خودت را بکن یا حضور در دو آهنگ مشهور عاشق دروغ گفتن‌هاتم و هیولا در کنار امینم. همچنین تاکنون ۱۴ آهنگ ریحانا توانسته‌اند رتبه نخست در لیست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد را از آن خود کنند که با این آمار، ریحانا جوان‌ترین خواننده و سریع‌ترین رشد را در مقایسه با سایر هنرمندان در رسیدن به این مقام داشت. بیلبورد لقب «هنرمند آهنگ‌های دیجیتال» در دهه ۲۰۰۰ را به وی داده و در دهه ۲۰۱۰ نیز در لیست ۱۰۰ هنرمند برتر جای داشت.

ریحانا یکی از هنرمندانی است که هر از گاهی به شکل کل ظاهر خود را تغییر اساسی می‌دهد که این اتفاق از زمان انتشار آلبوم «دختر خوب بد شد» مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. وی همچنین موفق به کسب جوایز و افتخارات مختلفی در عرصه فعالیت‌های هنری‌اش شده. از این افتخارات می‌توان به این موارد اشاره نمود: نه جایزه گرمی، هشت جایزه موسیقی آمریکا، ۲۲ جوایز موسیقی بیلبورد و ۲ جایزه بریت. در سال ۲۰۱۲ مجله فوربز ریحانا را به عنوان چهارمین هنرمند قدرتمند جهان معرفی کرد که چیزی حدود ۵۳ میلیون دلار را در بین ماه مه ۲۰۱۱ تا ماه مه ۲۰۱۲ توانست بدست آورد. در همین سال مجله تایم نیز ریانا را به عنوان یکی از ۱۰۰ هنرمند تأثیرگذار در جهان لقب داد. در مراسم جوایز موسیقی آمریکا در سال ۲۰۱۳، ریحانا موفق به کسب پنج جایزه نماد (Icon Awards) شد. در ژوئن ۲۰۱۴ نیز از طرف شورای طراحان مد آمریکا، ریانا جایزه «نماد فشن» را دریافت کرد.



عکس های جدید ریحانا Rihanna روی مجله ووگ vogue
ریحانا,عکس های جدید ریحانا,جدیدترین عکس های ریحانا,عکس های جدید ریحانا Rihanna روی مجله ووگ vogue

جدیدترین عکس  های ریحانا Rihanna روی مجله ووگ vogue
ریحانا,عکس های جدید ریحانا,جدیدترین عکس های ریحانا,جدیدترین عکس  های ریحانا Rihanna روی مجله ووگ vogue

عکس  های ریحانا Rihanna روی مجله ووگ vogue
ریحانا,عکس های جدید ریحانا,جدیدترین عکس های ریحانا,عکس  های ریحانا Rihanna روی مجله ووگ vogue

بیشتر بدانید : مدل لباس در اولین اکران فیلم Ocean's 8، ریحانا تا ان هتوی

بیشتر بدانید : مدل لباس های برتر در جایزه گرمی 2018، ریحانا تا لیدی گاگا

بیشتر بدانید : جدیدترین عکس های ریحانا Rihanna روی مجله Elle


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ