بزرگترین اشتباهات جوانان 20 ساله در دنیای مد!
بیست سالگی یکی از دوران های مهم برای هر دختر و پسر جوانی است. سنی است که دوست دارید مطابق مد روز لباس بپوشید و رفتار کنید. با ما همراه شوید و با 10 اشتباه تان در زمینه مد و فشن در 20 سالگی آشنا شوید.

10 اشتباهی که در زمینه‎ مد در 20 سالگی انجام می دهید

شاید هیچ زمان بهتری در زندگی شما برای لذت بردن از دنیای مد از دوران بیست سالگی وجود ندارد. از کشف طراحان لباس و برند‎های جدید برای اضافه کردن به کمد لباس خود گرفته تا ریسک دنبال کردن مد‎های لحظه‎ای. هیچ چیز جالب تر و شگفت انگیز تر از این نیست که استایل شخصی خود را مشخص و به دست آورید. و البته، یکسری لحظاتی وجود دارند که شما نمی‎توانید از آن‎ها استفاده نکنید. با ما در ادامه با خواندن 10 اشتباهی که در زمینه‎ی مد در 20 سالگی خود انجام می دهید، همراه باشید.

 

 

به تنهایی خرید رفتن

به تنهایی خرید رفتن

اگر شما هم جزو آن دسته جوانانی هستید که علاقه دارید به تنهایی خرید کنید، ممکن است دچار اشتباهاتی شوید. همیشه باید یک هم سلیقه تان با شما همراه باشد تا بتواند کمک بیشتری در انتخاب و خرید لباس به شما کند.

 

 

پوشیدن کفش های بندی با پاشنه بسیار بلند

پوشیدن کفش های بندی با پاشنه بسیار بلند

 پوشیدن کفشهای بندی پاشنه بلند زیبایی که پاهای شما را آزار می‎دهد یکی از اشتباهات جوانان در 20 سالگی است، زمانی که این کفشها اینقدر زیبا هستند چه کسی به پاشنه‎ پا فکر می‎کند؟

 

 

10-fashion-mistakes-that-are-okay-to-make-in-your-20s03.jpg

خریدن یک لباس تنها به این دلیل که از قیمت آن نمی‎شد بگذرید

آیا شما یک کالا را به قیمت اصلی‎اش خریداری خواهید کرد؟ مسلم است که خیر. آیا پیدا کردن یک جنس تخفیف خورده بهتر نیست؟ یقینا اینطور است. با این حساب این هم جزو اشتباهات ولی از نوع خوب است.

 

 

لباس خریدن به خاطر این که شخص مهم زندگی تان آن را دوست دارد

لباس خریدن به خاطر این که شخص مهم زندگی تان آن را دوست دارد

خرید چیزی تنها به این دلیل که مادر، دوست، یا اشخاص مهم دیگر در زندگی شما آن را دوست دارد یکی دیگر از اشتباهات جوانان است. ژست و ظاهر شما مهم هستند، ولی در نهایت لبا‎سی که خریداری می کنید باید شما را شاد کند نه دیگران را.

 


برای رها شدن از چرک لباس های تان به جای اتو از سشوار استفاده می کنید

برای رها شدن از چروک لباس های تان به جای اتو از سشوار استفاده می کنید

استفاده از سشوار یکی از راه های ساده رهایی از لباس‎های چین و چروک دار برای افراد کم حوصله ای است که دور اتو کشیدن را خط می کشند. هرگز این کار را انجام ندهید.

 

 

خرید لباس هایی که ممکن است سالی یک بار هم به تن تان نکنید

خرید لباس هایی که ممکن است سالی یک بار هم به تن تان نکنید

متقاعد کردن خودتان به اینکه لباس هایی را بخرید که ممکن است حتی یک بار هم آنها را نپوشید یکی از بزرگترین اشتباهات جوانان است. آن کاپشن مشکی که در عقب کمد شما آویزان است و هنوز برچسب قیمتش بر روی آن دیده می‎شود جزو یکی از همین اشتباهات است.

 

 

 خرج کردن کل حقوقتان برای چیزی که فوق العاده مطابق مد روز است

خرج کردن کل حقوقتان برای چیزی که فوق العاده مطابق مد روز است

لباس، کیف و کفشی که فوق العاده مطابق روز خریداری می کنید، مشخص است که سال بعد از مد می‎افتد، بنابراین شما می مانید و هزینه ای که برای خرید این چیزها به هدر رفته است.

 

 

خرید دوباره‎ یک لباس، کیف و یا کفش

خرید دوباره‎ یک لباس، کیف و یا کفش

درست است شما عاشق این لباس هستید، ولی واقعا نیاز به چندین و چندتا از آن نیاز دارید؟

 

 

10-fashion-mistakes-that-are-okay-to-make-in-your-20s09.jpg

پیروی دقیق از " قوانین مد"

در دنیای مد و فشن می توانید قوانین را بشکنید. حتما نیازی نیست مطابق با قوانین مد پیش بروید. به طور مثال می توانید سفید را با قرمز و یا سفید را با مشکی ست کنید.

 

 

پوشیدن چیزی که ضرورتا استایل شخصی شما را نشان نمی‎دهد

پوشیدن چیزی که ضرورتا استایل شخصی شما را نشان نمی‎دهد

ممکن است شما در سن بیست سالگی تمایل داشته باشید بیشتر مطابق مد روز رفتار کرده و لباس بپوشید و این ممکن است با استایل شخصی خود شما فاصله بسیاری داشته باشد.




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
احتصاصی سیمرغ