تلاش شما در یک روز برای غذا خوردن مناسب می تواند با خوردن یک آبمیوه پر کالری نابود شود. به همین خاطر ما آبمیوه های رژیمی را در اینجا معرفی می کنیم.
موهیتو هندوانه : 100 کالری 
تلاش شما در یک روز برای غذا خوردن مناسب می تواند با خوردن یک آبمیوه پر کالری نابود شود. به همین خاطر ما آبمیوه های رژیمی را در اینجا معرفی می کنیم. که با موهیتو کوبایی آغاز می شود.
از یک دسته چوبی یا یک قاشق برای له کردن مکعب های هندوانه و برگ های تازه نعنا استفاده کنید. به آن آب و عرق نیشکر اضافه کنید تا یک نوشیدنی موهیتو با نصف کالری معمول داشته باشید. 


مارگاریتا ساده : 170 کالری 
برای کاهش دادن صدها کالری این آبمیوه مکزیکی از کالری بیش از اندازه که در اثر مخلوط کردن آن با شربت ایجاد می شود پرهیز کنید. مواد اصلی را اندازه بگیرید :یک لیمو تازه را آبگیری کرده و به آن مقداری عصل اضافه کنید. میزان معمول این نوشیدنی یک لیوان در روز پیشنهاد می شود. این یکی از راههایی است که می توان به وسیله آن وزن و کالری ها را کنترل کرد. 


پینیا کولادای رژیمی  : 229 کالری 
شیره شیرین نارگیل و مقداری عرق نیشکر را مخلوط کنید. سپس توت فرنگی های تازه را به آن اضافه کنید و شربت آگاو (نوعی کاکتوس) را روی آن بریزید و با یخ مخلوط کرده و هم بزنید. با این روش شما 12 انس نوشیدنی استوایی تولید می کنید که کالری آن برابر با یک مشت چوب شور است. 


شوکو کوزمو : 70 کالری 
می توانید مقداری آب رژیمی زغال اخته ، لیمو ترش، پرتقال به آن اضافه کنید و سپس در مخلوط کن هم بزنید. این نوشیدنی نسبت به دیگر نوشیدنی های دیگر کالری بسیار کمتری دارد. 


دیاکوئیری (نام نوعی نوشیدنی با ترکیب پرتقال و ...) رژیمی تمشک : 145 کالری 
با یک فنجان تمشک بدون شکر شروع کنید تفاوتی نمی کند که آنها تازه یا فریز شده باشند. تمشک ساده در مقایسه با تمشک فریز شده با شربت که 225 کالری دارد تنها 50 کالری دارد. به این ترکیب عرق نیشکر، یخ و برای شیرین کردن آن یک قاشق چای خوری استویا ( نوعی گیاه جایگزین شکر) اضافه کنید. آنها در مخلوط کن میکس کنید و از ترکیب خوشمزه و رژیمی لذت ببرید. 


 باید های نوشیدنی های رژیمی :
به جای آب میوه های مصنوعی  از آب میوه 100% تازه استفاده کنید. 
به جای نوشیدنی های ملایم از نوشیدنی های 0 کالری استفاده کنید. می توانید طعم آب گازدار، سلتزر (نوعی آب گازدار)  و یا سودا را امتحان کنید. 
مواد کمتر یعنی کالری کمتر 
مراقب باشید، میانه روی همیشه به تعادل وزن  وسلامتی شما کمک می کند. 
ادامه دارد ...



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
طرز تهیه جوجه کباب رژیمی
طرز تهیه یک سس رژیمی
طرز تهیه فلافل رژیمی
طرز تهیه کدوی شکم پر
طرز تهیه مافین سبزیجات