این شیرینی ها را درست کرده و از خوردن آنها در کنار کسانی که دوستشان دارید لذت ببرید.
مطمئنا درست کردن یک کیک زیبا برای کسانی که دوستشان دارید مورد علاقه ی تمامی بانوان عزیز بوده و همگی دوست دارند درروزهای خاص یک کیک بسیار زیبا و خوشمزه تهیه کرده و در کنار خانواده میل کنند.

مواد گفته شده به اندازه ی 40 عدد کوکی (شیرینی ) میباشد.
کل زمان لازم 35 دقیقه می باشد.

کیک ساده ی شکلاتی سفید 
مواد لازم :
8 گرم ویفر وانیلی خرد شده
1فنجان پودر قند یا شکر
1پیمانه بادام برشته و ریز خرد شده
1/4 فنجان آلبالو یا گیلاس خرد شده
1/4 پیمانه شربت ذرت
2قاشق غذا خوری کره ذوب شده
12 گرم شکلات ذوب شده ی سفید 

طرز تهیه : 
1 - در ابتدا در ظرف کیک یک ورق نازک کاغذی که مخصوص کیک می باشد و باعث میشود کیک به ته ظرف نچسبد می گذاریم .در یک کاسه بزرگ ویفر وانیلی ،شکر، پودر بادام، گیلاس ،شربت ذرت و کره ذوب شده را با یکدیگر مخلوط می کنیم. حدود 1 ساعت می گذاریم تا بماند . 

2 - حال مواد حاصل شده را به شکل توپ هایی درآورده و آنها را در مقداری شکلات ذوب شده غلط می دهیم .سپس آنها را روی ورقه ی کاغذی که آماده کرده بودیم قرار می دهیم .مقداری شکلات ذوب شده ی سفید را به صورت تزئینی رویشان قرار می دهیم..سپس آن را در یخچال قرار می دهیم تا خود را بگیرد.در نهایت روی آن یک آب نبات قلبی شکل قرار می دهیم.

کیک گردویی کاکائویی 
در یک کاسه بزرگ پودر کیک برشته شده و 2 فنجان گردوی ریز خرد شده ، 1 فنجان پودر قند، ، یک چهارم فنجان شربت ذرت و 2 قاشق غذا خوری عصاره ی  لیمو و 2 قاشق غذا خوری کره ذوب شده را ترکیب کرده ودر نهایت بعد از ترکیب کردن آنها با یکدیگر مقداری شکلات قهوه ای ذوب شده به آن اضافه کرده و کاملا آن را با یکدیگر ترکیب کرده و به شکل دایره ای درآورده و در آخر هم روی آن را با پودر گردو و خامه ی سفید تزئین می کنیم .

کیک شکلاتی
در یک کاسه بزرگ 2 فنجان کوکی ها ی شکلاتی  ، 1/3 فنجان شکر ،1 فنجان تکه های شکلات، 1/4 فنجان شربت ذرت، 2 قاشق غذا خوری کرم کاکائویی (در صورت دلخواه) و 2 قاشق غذا خوری کره ذوب شده را با یکدیگر ترکیب کرده و آن را به شکل توپ های درآورده و در نهایت روی آن را با خامه ی شکلاتی بسیار زیبا تزئین کرده و در این روز سرو می کنیم.



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
طرز تهیه ژله قلبی
طرز تهیه کیک شکلاتی عاشقانه
دسر ها و کیک هایی مخصوص کسانی که دوستشان دارید
طرز تهیه شکلات صبحانه خانگی
طرز تهیه 2 نوشیدنی عالی برای روزهای سرد سال