سایه زدن چشمها جدای از اینکه یک کار حرفه ای و متمایز از بقیه ی اعمال آرایشی و میکاپ است اما توجه به نکات اساسی آن می تواند به خانمهایی که همیشه خودشان این کار را انجام می دهند کمک کند تا...
سایه زدن چشمها جدای از اینکه یک کار حرفه ای و متمایز از بقیه ی اعمال آرایشی و اصل میکاپ است اما توجه به نکات اساسی آن می تواند به خانمهایی که همیشه خودشان این کار را انجام می دهند کمک کند تا به مرور با ترکیب رنگهای نزدیک به هم و انتخاب درست آنها این کار را بهتر انجام دهند.
نکته ی مهم و اساسی در سایه زدن چشمها اول انتخاب درست رنگهاست و از آنجایی که سایه های تک رنگ بیشتر در سالنها و زیر نظر آرایشگران حرفه ای میکاپ مورد استفاده قرار می گیرد تابا ترکیب آنها به رنگ دلخواه سایه برسند به شما پیشنهاد می شود برای اینکه هنگام سایه زدن رنگهای هماهنگ را در کنار هم داشته باشید تا به راحتی از بیس روشن آن شروع کرده تا تیره را استفاده نمایید بهتر است موقع خرید سایه های سه و چهارتایی که رنگهای نزدیک به هم را در کنار هم دارند انتخاب کنید و هیچگاه هنگام سایه زدن بین سایه ها مرز ایجاد نکنید به طوری که رنگها خط به خط در پشت پلک مشخص شوند بلکه بهتر است رنگهای نزدیک به هم کمی در هم ادغام شده و در پشت پلک در فواصل نامحسوسی با هم ترکیب شوند .
گاهی که دوست دارید از یک سایه ی تک رنگ مثل آبی، صورتی، انواع سبزها به تنها یی استفاده کنید باز هم بهتر است روی سایه ی تک رنگتان نیز کمی از همان بیس رنگ فقط براق تر و کمی هم البته روشنتر بکار ببرید تا زیبایی سایه را دو چندان کند .
هنگام استفاده از سایه های تک رنگ، رنگ بسیار روشن آن را زیر ابرو بزنید و پشت پلک را از تک رنگ استفاده کنید.
در اکثر اوقات ترکیب به اندازه و درست رنگها و کنار هم چیده شدن آنها با اندکی ادغام می تواند چشم شما را زیباتر و جذاب تر کند.
 
طرز صحیح سایه زدن برای انواع چشمها !
 
با ارسال سوالات آرایشی و پیرایشی خود ما را در جهت ارائه ی بهتر خدمات یاری کنید.
با تشکر مشاور زیبایی شما: زهرا پهلوان زاده