وقتی قصد دارید برای پر و بلند نشان دادن مژه ها یتان از مژه مصنوعی استفاده کنید بهتر است بدانید که در ابتدای کار و قبل از گذاشتن مژه باید...
شما اگر از جمله خانمهایی هستید که دارای مژه های کم و البته کوتاه و نازک بوده و دوست دارید در مراسمهای خاص و مهمانی ها از مژه مصنوعی برای پر و بلند نشان دادن آنها استفاده کنید بهتر است بدانید که در ابتدای کار و قبل از گذاشتن مژه مصنوعی باید کمی ریمل بزنید اما چه نوع ریملی ؟
تنها ریملی که بدون خورده مژه بوده و فقط حکم جداسازی مژه ها و محکم و  حالت دهندگی آنها را داشته باشد و این تنها با ریملی امکان پذیر است که دندانه های برسش کاملا فاصله دار بوده و مواد را زیاد به خود نچسباند که این مورد را هنگام خرید ریمل باید در نظر داشته باشید .
کمی از این ریمل زده و بین مژه ها فاصله بیندازید سپس مژه مصنوعی را دقیقا مماس مژه ها بچسبانید .صبر کنید خوب بچسبد و خشک شود بعد خط چشمی نازک برای محو کردن کوچکترین فاصله و یا دیده نشدن چسب مژه پشت چشم بکشید .نکته ی مهم قابل ذکر این است که بعد از این مرحله دیگر نیازی به زدن ریمل نیست چرا که گاهی مژه هایتان به مژه مصنوعی چسبیده و بسیار آنها را بد شکل خواهد ساخت و برای جداکردن آنها تنها استفاده از شیر پاک کن و یا شستشوی آنهاست که می تواند کمک کند.
لازم به یاد آوری است که در بعضی از سالنها و آرایشگاهها ممکن است بعد از گذاشتن مژه بر روی مژه ها ریمل هم بزنند که ا لبته در اکثر مواقع مشتری از این امر رضایت نخواهد داشت اما به طور کلی برای طبیعی و زیباتر به نظر رسیدن توصیه نمی شود.
 
آموزش گذاشتن مژه مصنوعی
بهتر است فر مژه را قبل از ریمل بزنیم یا بعد از آن ؟
 
با ارسال سوالات آرایشی و پیرایشی خود ما را در جهت بهبود ارائه ی خدمات یاری کنید.
با تشکر مشاور زیبایی شما : زهراپهلوان زاده

 

بیشتر بدانید : مژه مصنوعی دانه ای، کامل یا نیمه؟ کدام آرایش چشم را زیباتر میکند؟


 تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ