شاید بعد از فر کردن موها توقع دارید آنها را پر پشت تر ببینید اما باید به این نکته توجه داشته باشید که زیبا یی موها ی فر شده بستگی به رسیدگی شما به آنها خواهد داشت...
شاید بعد از فر کردن موها توقع دارید آنها را پر پشت تر ببینید اما باید به این نکته توجه داشته باشید که زیبایی موهای فر شده بستگی به رسیدگی شما به آنها خواهد داشت به این ترتیب که شما بعد از هر حمام و تا قبل از خشک شدن کامل موها باید به آنها موادی بزنید که هم از بد حالت کردن و وز کردن آنها جلوگیری کند و هم آنها را خوش حالت و زیبا نشان دهد.
برای مثال بعضی  افراد پس از حمام به موها روغن زیتون یا انواع روغنهای مخصوص موهای فر را میزنند که این گروه باید بدانند که با زدن روغن به موها، آنها تنها حالت مرطوب و خیس مانند آنها را حفظ کرده اند و موها هیچگاه آن پف و آهاری را که مد نظر دارند را به خود نخواهند گرفت و به حالت فر اما لخت و بی روح درمی آیند که البته برای افرادی که موهای زیادی دارند این بد نیست .
اما کسانی که موهای فرشان را بعد از حمام با واکس و یا کرم موهای سفید رنگ حالت می دهند حالت موهایشان کمی ازگروه قبلی بهتر بوده و دارای موهای پف دار و زیباتری خواهند بود .
ما برای کسانی که موهای کم پشتی داشته و دوست ندارند آنها را با روغن چرب کنند و یا از واکس و کرم موهایی که اگر زیاد هم با ریشه تماس داشته باشند به مرور ریزش آنها را بیشتر می کنند،
 
 پیشنهاد می کنیم که :

اولا:
بهتر است موسهای کفی را جایگزین روغنها و واکسها کنند به طوری که با ریشه ی موها نیز چند سانت فاصله داشته باشد (موسها موی فر شده را هم به حالت مرطوب نگه خواهد داشت و هم حالت زیباتری به آنها خواهند داد و باعث چرب و لخت شدن آنها نخواهند شد و تا حمام بعدی به همان حالت اول موها را حفظ می کنند).
دوما: نه همیشه بلکه زمانی که می خواهید به مهمانی یا عروسی و مجالس خاص خود بروید بهتر است موها را از وسط سرتا به پشت با لایه های کم و تنها ریشه را کمی با شانه ی پوش، پوش دهید تا در قسمت اطراف صورت وپشت سر پف دارتر و با حالت زیباتری دیده شوند . 
 

فر موقت مو مخصوص دختران جوان

وقتی میخواهید موهایتان را فر دهید!

 

با ارسال سوالات آرایشی و پیرایشی خود ما را در جهت بهبود ارائه ی خدمات یاری کنید.
با تشکر مشاور زیبایی شما : زهراپهلوان زاده