آیا ماسک یا اسکراب طبیعی می شناسید که بتواند منافذ عمیق پوست آقایان را تمیز و پاکسازی کند و در شفاف ساختن آن موثر باشد ؟!
برای من که پسری 21 ساله هستم و پوستم منافذ باز و عمیقی دارد یک ماسک یا اسکرابی که در پاکسازی و شفاف ساخنن آن کمک کند معرفی کنید!
 
 پسران و آقایان جوانی که پوستشان دارای منافذ باز است اکثر اوقات از این بایت شکایت دارند و دوست دارند پوستی شفاف و طبیعی و صاف داشته باشند که این افراد و البته همه ی آقایان باید بدانند که زیبایی و سلامتی پوست نیز جزئی از بهداشت فردی آنها به حساب آمده و تفاوتی نمی کند آنها هم مثل خانمها باید به فکر سلامتی پوست و موی خود باشند، حال برای اینکه یک پسر یا آقا پوست شاداب و سالمی داشته باشد بهتر است:
 
هر روز از یک ضد آفتاب خوب و مناسب پوستش استفاده کرده و اگربیشتر روزش را در محیط باز و زیر نور آفتاب سپری می کند ضد آفتابش را چندین و چند بار تجدید کند .
 
چون آقایان مثل خانمها زمان خاصی برای رسیدگی به پوست خود در نظر نمی گیرند برای آنها  هفته  یا دو هقته ای یکبار استفاده از ماسکها یا اسکرابها جهت پاکسازی پوست توصیه میشود .
 
برای شستشوی معمولی و روزانه بهتر است از صابونهای مخصوص پوستشان استفاده نمایند و درصورت داشتن پوستی نرمال و خوب استفاده از صابونهای شیر بسیار مناسب است.
 
بعد از اصلاح نیز از افتر شیو مناسب استفاده کرده و پوستشان را با یک کرم مرطوب کننده ی مناسب، مرطوب نگه دارند.
 
اگر مثل دوست 21 ساله ی ما دارای پوستی با منافذ باز هستند بهتر است هفته ای دو بار از اسکرابهای تمیز کننده ی پوست استفاده کنند که آنها را، هم به صورت آماده میتوان خریداری کرد و هم به شکل طبیعی در منزل فراهم نموده و استفاده نمایند .
 
حال طرز تهیه ی اسکراب طبیعی مخصوص پوستهایی با منافذ عمیق :
 
یک قاشق غذاخوری آب را به یک هشتم فنجان قهوه ی کوبیده شده اضافه کنید و آنها را مخلوط کرده تا به صورت خمیر درآید.سپس آن را آرام آرام روی پوست شسته شده و تقریبا مرطوب بکشید و بعد از ده دقیقه با آب ولرم شستشو دهید. این اسکراب در پاکسازی منافذ عمقی پوست و شفاف سازی آن کمک می کند.
این اسکراب برای خانمهایی هم که دارای منافذ باز پوستی هستند نیز مناسب است.
 
با ارسال سوالات آرایشی و پیرایشی خود ما را در جهت بهبود ارائه ی خدمات یاری کنید.
با تشکر مشاور زیبایی شما: زهرا پهلوان زاده
 
مطالب داغ پیشنهادی:
انواع خط ریش مخصوص پسران و آقایان (تصویری)
پیشگیری از جوش صورت بعد از اصلاح مخصوص پسران و آقایان جوان!
چه راهکاری برای جوش نزدن صورت پس از اصلاح آقایان پیشنهاد می کنید؟