ممکن است زمانی که می‌گوییم برای استفاده از کرم های مرطوب کننده صورت شیوه های درستی وجود دارد، بنظرتان عجیب غریب بیاید، ولی واقعا شیوه های صحیحی وجود دارد! برای این منظور احتیاج دارید این مراحل را طی کنید
اگر بلد نیستید که چگونه  باید از کرم مرطوب کننده صورتتان استفاده کنید، این متن  مختص شما نوشته شده است.ممکن است زمانی که می‌گوییم برای استفاده از کرم های مرطوب کننده صورت شیوه های درستی وجود دارد، بنظرتان عجیب غریب بیاید، ولی واقعا شیوه های صحیحی وجود دارد! برای این منظور احتیاج دارید این مراحل را طی کنید:
 
اول صورتتان را بشویید
مهم نیست که چه زمانی از روز تصمیم دارید به صورتتان کرم مرطوب کننده بمالید، به هرحال باید صورتتان را بشویید. بدین ترتیب، از عرق، دوده، آرایش و هر چیز مزاحم دیگر راحت می‌شوید. این کار به کرم اجازه می‌دهد تا به درون منافذ پوستتان نفوذ کرده و جادویش را انجام دهد. همچنین می‌توانید از یک پاک کننده‌ی صورت ملایم نیز استفاده نمایید.

روی صورت نمناک کرم مرطوب کننده بمالید
کرم صورتتان را همیشه هنگامی که پوستتان نمدار است بمالید. اگر صبر کنید تا پوستتان کاملا خشک شود، کرمتان کار نخواهد کرد! هنگامی که کرم‌ها را روی پوست نمدار استفاده می‌کنید بهتر می‌توانند رطوبت پوستتان را حفظ کنند. پس از اینکه کارتان تمام شد می‌توانید با ملایمت و با استفاده از یک حوله‌ی نرم صورتتان را خشک کنید.

از مقدار کمی کرم استفاده کنید
بهترین راه استفاده از کرم مرطوب کننده صورت این است که مقدار کمی از آن را بمالید. زیاد کرم مالیدن عموما نتیجه‌ی بهتری نخواهد داشت. همچنین زیاد کرم مالیدن در مقایسه با هنگامی که کمتر کرم استفاده می‌کنید، زمان بیشتری هم از شما خواهد گرفت. توجه داشته باشید که صورت شما بجای اینکه چرب و چسبناک شود، باید کرم را به خود جذب کند.

با ملایمت کرم بمالید
بجای اینکه انگشتتان را در کرم فرو کنید و آنرا به کل صورتتان بمالید، نقطه‌های کوچکی از کرم را روی صورتتان بگذارید، سپس آنها را به کل سطح صورت بگسترانید. بدین ترتیب به کل نواحی صورتتان هم کرم خواهد رسید.


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : sorkhabsefidab.com



مطالب پیشنهادی :
انواع مرطوب کننده های نیوآ را در منزل تان درست کنید
خودتان کرم مرطوب کننده ی طبیعی و بسیار موثر برای پوستتان درست کنید!؟
با چای سبز، کرم مرطوب کننده درست کنید
کدامیک چهره را جوانتر نشان میدهد کرم پودر یا پنکیک؟!
ویژگی های یک مرطوب کننده مناسب چیست؟