رشد سریع مو با چند توصیه ساده و کاربردی!!
معمولا همه دوست دارند رشد مو های شان سریع باشد و خیلی سریع رشد کنند و مو های شفاف و پر حجم و بلند داشته باشند و ما توصیه‌ های برای شما داریم. در ادامه با ما همراه شوید

 توصیه‌ هایی فوق‌ العاده برای رشد سریع مو ها

چه چیزی به مو هایتان بزنید و چه کارهایی باید انجام داد تا مو های تان سریع تر رشد کنند ؟ معمولا همه دوست دارند رشد مو هایشان سریع باشد و خیلی سریع رشد کنند و مو های شفاف و پر حجم و بلند داشته باشند و ما توصیه‌ های برای شما داریم. اما گاهی بعضی از خانم‌ ها برای پرپشت کردن مو های شان به روش هایی مانند اکستنشن و اضافه کردن مو های مصنوعی در بین موهای شان رو می آورند.

مو های هر انسانی در مدت زمان کم و کوتاهی نمی توانند رشد کنند. زیرا معمولا با غذاهای امروزه، استری و آلودگی هوا ضخامت مو ها کاهش می‌ یابد. ولی شما می توانید با روش هایی از مو های تان مراقبت کنید تا پرپشت شده و رشد مو های تان سریع تر شوند. در ادامه این روش ها را به شما می گوییم.

بیشتر بدانید : افزایش رشد مو بدون استفاده از مواد شیمیایی با دو راه ساده

رشد سریع مو با چند توصیه ساده و کاربردی!!
رشد سریع مو با چند توصیه ساده و کاربردی!!

  • اولین مرحله این است که مو های خود را بشناسید، و شامپوی مناسب با جنس مو های تان را انتخاب کنید، و یادتان باشد هرگز و برای یک مدت طولانی از یک نوع شامپو استفاده نکنید زیرا بعد از گذشت مدتی که به طور مداوم فقط از یک نوع شامپو استفاده کردید، احساس می‌ کنید که دیگر این شامپو مو های تان را تمیز نمی‌ کند و قدرت اولیه را ندارد، بله این مطلب درست است پس شامپو های خود را عوض کنید و برای یک مدت طولانی از یک نوع شامپو مصرف نکنید.

  • تا جایی که امکان دارد از سشوار، اتوهای مو و.. استفاده نکنید زیرا تمام این موارد تار موهایتان را نازک می‌کند و وقتی که تار موهایتان نازک شد دیگر قدرتی ندارد و به مرور ریزش مو پیدا خواهید کرد.

  • مو نیز مانند تمام اعضای بدن به تغذیه‌ مناسب احتیاج دارد اما چه تغذیه‌ ای؟ شما می‌ توانید از ماسک‌ های مو و تقویت کننده‌ های خاصی که برای مو های مختلف وجود دارد استفاده نمائید و می‌ توانید از ویتامین‌ هایی مانند: منیزیم ، آهن و کلسیم استفاده نمایید تا رشد مو هایتان را تسریع ببخشید.

  • سرتان را ماساژ دهید در تمام نقاط: بر روی شقیقه‌ها، وسط مغز تان، پشت سرتان و ... و به طور کامل این ماساژ را تمام نقاط انجام دهید تا خون کافی به تمام نقاط مغزتان برسد این کار علاوه بر اینکه در جهت خون رسانی به مغزتان مفید است علاوه بر آن با خون بیشتری که به مغز برسد رشد مو های نیز سریع تر می‌ شود و این عمل را می‌ توانید یک یا دو بار در روز انچام دهید.

  • از برس‌ های مناسب استفاده کنید که مو های تان را نکشد، و به آنها آسیبی نرساند، بهترین برس، برسی است که شانه‌ های آن چوبی باشد و خصوصا از برس‌ هایی که شانه‌ های فلزی دارند دوری کنید . موها به طور طبیعی یک سانت در ماه رشد می‌ کنند. مخمر آب جو بسیار برای رشد مو ها و ناخن‌ ها مناسب است. این مخمر را بر روی مو ها و ناخن‌ های خود بمالید و بعد آن را ماساژ دهید تا جذب شود. شامپو های مناسب و بخصوص نحوه‌ شستن مو های تان راهی موثر به حساب می‌ آیند.

  • و راه دیگر استفاده از روغن‌ های مناسب جهت رشد مو های تان است، از روغن‌ های مانند: روغن بادام، روغن دانه انگور، روغن کرچک، روغن زیتون، جوانه گندم، این روغن‌ های تغذیه کننده‌ های بسیار موثر و خوبی در جهت تسریع رشد مو به حساب می‌ آیند .
     
     

بیشتر بدانید : تقویت و تسریع رشد مو با 9 روغن گیاهی موثر

بیشتر بدانید : رشد مجدد موهای ریخته با 10 روش طبیعی

بیشتر بدانید : برای رشد سریع مو های تان این مواد غذایی را بخورید

بیشتر بدانید : 6 خوراکی مفید برای رشد مو


 

تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ