در اینجا لیستی شامل 7 مورد از مواردی كه شما به عنوان مدیر باید در مورد كارمند جدید اجرا كنید تا موجب رونق كسب و كارتان شود، ذكر می‌شود

 زمانی كه تازه وارد پا را از در به داخل می‌گذارد، این تنها محیط نیست كه كاملاً تغییر كرده است، چون در كنار آن اسامی جدیدی وجود دارند كه باید آموخته شوند، حتی موقعیت اشیا و مكان‌ها نیز تغییر كرده‌اند. همچنین فشار مداومی مبنی اینكه برخورد اول خوبی داشته باشد نیز بر او وارد می‌آید. اینها همه قبل از اینكه كارمند كار جدیدش را شروع كند، اتفاق می‌افتند. اما با چند قدم ساده می‌توان این انتقال را راحت و تسهیل كرد.

در اینجا لیستی شامل 7 مورد از مواردی كه شما به عنوان مدیر باید در مورد كارمند جدید اجرا كنید تا موجب رونق كسب و كارتان شود، ذكر می‌شود. این پیشنهاد را پیگیری كنید و مطمئن باشید با اجرای این روش، چه برای شروع به كار كارمند جدید و چه برای پایه ریزی و فراهم كردن مسیر شغلی درست، موفق خواهید بود.

1 - كارمند جدید را تحویل بگیرید.

2 - محیط كاری راحتی را مهیا كنید.

3 - كارمند جدید را به مشاركت فرا خوانید.

4 - اصول كار را به كارمند یاد دهید.

5 - مجاری و ابزارهای روابط سازمانی را برایش آماده كنید.

6 - ناهار روز اول را با كارمند جدید بخورید.

7 - از كارمند جدید بخواهید كه در طول روز به شما بازخورد بدهد.

با این موارد، شما می‌توانید روز اول كارمند تازه وارد را كه معمولاً با حالت آزرده یا تحت فشار شدید عصبی است به روزی دلپذیر كه او را در مورد شغل جدیدش بسیار خوشبین و مشتاق كرده تبدیل كنید. كارمندی كه اینچنین احساس خوبی در وی ایجاد شده، بسیار كارآمد بوده و هیچ‌چیز نمی‌تواند بیش از این موجب به پیش راندن اهداف شركت شود.

مطالب پیشنهادی:
مقدمه ای بر علم مالی جدید
خانم! حواست به جیب شوهرت هست؟
رازهایی در مورد ثروتمندان!!
توصیه‏هایى به خانم‏هاى خانه‏دار براى تنظیم اقتصاد خانواده‏
چگونه شغل خود را دوست داشته باشیم؟  

 

گردآوری:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.cm/lifestyle
منبع:Narestan.ir