یادتان باشد بسیاری هستند که حتی اگر ۲ برابر این مقدار را نیز به عنوان دستمزد پرداخت کنند باز هم راضی به انجام این کارها نمی‌شوند. نظر شما چیست؟
بعضی‌ها به درآمد شغلشان اهمیت بسیاری می‌دهند و حاضرند برای کسب مبلغ بیشتر، در سال دست به انجام کارهایی خطرناک بزنند. اما آیا انجام این کارها ارزش به جان خریدن خطرات بسیار را دارد؟
بعضی از شغل‌ها تماما برای کسب درآمد هستند، بعصی برای ایجاد تغییر در جهان و بعضی هم برای کسب تجربه.

افرادی هستند که دوست دارند تا همه این موارد را در شغل خود داشته باشند و خوشبختانه شغل هایی هستند که هم درآمد خوبی داشته باشند ، هم تجربه ایجاد کنند و هم پر هیجان باشند.
یادتان باشد بسیاری هستند که حتی اگر ۲ برابر این مقدار را نیز به عنوان دستمزد پرداخت کنند باز هم راضی به انجام این کارها نمی‌شوند.
نظر شما چیست؟

غواصان سکوهای نفتی
درآمد : بیش از ۱۰۰ هزار دلار در سال
بسیاری از کشورهای جهان در حال جایگزین کردن غواص های سکوهای نفتی با روبات‌ها هستند. یکی از دلایل مهم این موضوع وجود خطرات بسیار در این شغل است. غواصانی که در این زمینه شغلی فعالیت می کنند باید بتوانند فشار بسیار بالا را تحمل کنند، در دید بسیار محدود و سرماثی بسیار بالا قطعات بزرگ را جا به جا و سرهم کنند و در بسیاری از مواقع با کوچک‌ترین اشتباه دچار حوادث ناگواری شوند. با این حال افرادی که حاضر می شوند این خطرات را به جان بخرند می‌توانند سالانه درآمدی بیش از ۱۰۰ هزار دلار داشته باشند.

صید خرچنگ آلاسکا
درآمد : ۲۴۰ هزار دلار در سال
سومین شغل خطرناک در آمریکا ، صید کنندگان خرچنگ در این این ناحیه گاهی برای به دست آوردن یک صید خوب تا چندین ماه زمان را در دریا سپری می کنند. دریای آلاسکا یکی از طوفانی‌ترین و خطرناک‌ترین دریاها است. اما اگر شما حاضر باشید تا چند ماه فقط قضاهای دریایی مصرف کنید و چندین ماه پا بر خشکی نگذارید می توانید در هر سال نزدیک به ۲۴۰ هزار دلار درآمد داشته باشید.

گله‌داری حرفه‌ای
درآمد : ۵۰ هزار دلار در سال
شاید باورش سخت باشد اما از هر ۱۰۰ هزار نفر در شغل دامداری ۴۰ نفر شانس مواجه شدن با مرگ را دارند، یکی از دلایل اصلی این موضوع گاوها هستند! هر ساله گاوها ۴۰ برابر کوسه ها جان انسان ها را می گیرند. پس دفعه بعد که در نزدیکی یکی از این حیوانات هستید مواضب خود باشید. خطر دیگری که دامداران با آن مواجه هستند بیماری است ، گاهی یک بیماری حیوانی می تواند جان تمام حیوانات شما را بگیرد و خسارت جبران ناپذیری به شما متحمل کند اما بدتر از آن زمانی است که خود شما نیز به آن بیماری آلوده شوید. اگر بتوانید با خطرات و ریسک های این شغل کنار بیاید می توانید هر ساله درآد خوبی در حدود ۵۰ هزار دلار برای خود به دست آورید.

خلبانی
درآمد : ۱۰۰ هزار دلار در سال
خلبانی یکی از شغل‌های محبوب موجود در جهان است و افراد بسیاری علاقه دارند تا وارد این عرصه شوند، شما نیز اگر بتوانید هزینه گران آموزشهای آن را پرداخت کنید می توانید یک گواهینامه خلبانی به دست آورید. خلبان های بسیاری وارد بخش جابه جایی مسافران می شوند ، این قسمت خطرات زیادی به همراه ندارد اما خلبانان بسیر دیگری نیز در بخش های انتقال کالا ، پست و .. غیره فعالیت می کنند و گاهی باید در شرایط خطرناک آب و هوایی پرواز کنند.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : afkarnews.ir



مطالب پیشنهادی :
10 کلید برای درخشیدن در محل کار
هرگز در محل کار این حرف ها را نزنید
پردرآمدترین شغل ها در سال 2014 چیست؟
شغل های باکلاسی که درآمد کمی دارند
6 گروهی که هیچ وقت در کارشان موفق نمی شوند