داعش، عروس و نتیجه ملکه انگلیس را تهدید کرد
گروه تروریستی داعش «کیت میدلتون»، عروس ملکه الیزابت و پسرش «شاهزاده جرج» را تهدید به مرگ کرد

داعش، عروس و نتیجه ملکه انگلیس را تهدید کرد

 دیلی استار: گروه تروریستی داعش «کیت میدلتون»، همسر «شاهزاده ویلیام» نوه ملکه الیزابت انگلیس را تهدید به مرگ کرد. داعش با انتشار عکسی از کیت در حال خرید از یک فروشگاه از حامیان خود خواست که او را مسموم کنند. در پایین تصویر کیت میدلتون نوشته شده است: «ما می دانیم او چه می خورد، مسمومش کنید.»

پس از انتشار این تصویر از عروس ملکه انگلیس، دهها نفر از عناصر گروه داعش در یک شبکه اجتماعی به گفتگو درباره اینکه چگونه می توانند غذای کیت را مسموم کنند، پرداختند. آنها همچنین درباره اینکه کیت از چه فروشگاه های مواد غذایی خریداری می کند، گفتگو کردند.

عناصر گروه تروریستی داعش همچنین یک پیام تهدیدآمیز علیه شاهزاده جرج کمبریج، فرزند کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام منتشر کردند. در این تصویر شاهزاده جرج دست شاهزاده ویلیام را گرفته و در کنار او یک عنصر گروه تروریستی داعش با چاقو ایستاده است.

یک منبع امنیتی در گفتگو با دیلی استار اعلام کرد که این تهدید به صورت جدی پیگیری خواهد شد. وی گفت: نیروهای اطلاعاتی معتقدند که تهدیدهای مطرح شده علیه کیت بی اساس نیستند و همه پیام های ارسال شده ردیابی خواهند شد.

شاهزاده ویلیام فرزند بزرگ چارلز، شاهزاده ولز و دایانا، شاهدخت ولز است. وی در سال 2011 با کیت میدلتون ازدواج کرد.

گروه تروریستی داعش در کریسمس سال گذشته میلادی هم ملکه انگلیس را تهدید کرده بود. این گروه یک عکس وحشتناک از چهره ملکه انگلیس را در حالی که غرق در خون بود منتشر کرد و در کنار این عکس یک چاقوی بزرگ هم به چشم می خورد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir