هیچ باشگاهی گرت بیل را نمیخواهد!!
باشگاه رئال مادرید تصمیم دارد با توجه به اینکه هیچ پیشنهادی برای خرید گرت بیل دریافت نکرده، این بازیکن ولزی را به صورت قرضی به تیمی دیگر منتقل کند

گرت بیل بدون مشتری؛ تصمیم رئال مادرید برای انتقال قرضی ستاره ولزی

گرت بیل موفق نشد درخشش خود را به صورت متوالی در رئال مادرید ادامه دهد. این بازیکن در طول مدت حضور خود در این باشگاه اسپانیایی با مصدومیت های متعددی روبرو شد و همین امر باعث شد که جایگاه خود را در ترکیب این تیم و همچنین در بین هواداران از دست بدهد.

بیل در مقاطعی گل های بسیار حساسی  را برای مادریدی ها به ثمر رساند اما مصدومیت های پیاپی و دوری های طولانی مدت از میادین اجازه نداد که او خودش را به عنوان ستاره و بازیکن شاخص رئال مادرید معرفی کند.

این بازیکن رابطه خوبی با زیدان نیز نداشت و پس از جدایی مربی فرانسوی به نظر می رسید که شرایط خوبی برای مطرح کردن خود در اختیار دارد اما از این فرصت نیز استفاده نکرد. پس از بازگشت زیدان به نیمکت رئال مادرید بحث جدایی بازیکن تیم ملی ولز بسیار جدی به نظر می رسید. اما ظاهرا هیچ باشگاهی به دلیل مصدومیت های مداوم این بازیکن حاضر به ارائه پیشنهاد برای خرید او نشده و همین مسئله رئالی ها را وادار کرده که به فکر انتقال قرضی او باشند.

مارکا مدعی شده که مقامات رئال مادرید دیگر روی حضور این بازیکن حساب نمی کنند و تصمیم جدی دارند که بیل را در این تابستان به فروش برسانند. منچستریونایتد و تاتنهام از جمله باشگاه هایی هستند که می توانند مقصد احتمالی گرت بیل لقب بگیرند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net