لطفا یک نفر (م.س) را معرفی کند!
علی لاریجانی رییس مجلس در واکنش به نطق میان دستور حسینی صدر که از قول بابک زنجانی درباره شخصی به نام "میم سین" صحبت کرد گفت: آخرش هم ما نفهمیدیم این میم سین کیست!

لاریجانی: آخرش نفهمیدیم «م.س» کیست؟!

موید حسینی صدر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: در این شرایط که کشور با آشفتگی‌های اقتصادی و مالی مواجه است باید ابتدا با فساد مالی که ریشه و سرمنشاء مشکلات است مبارزه شود چراکه بیکاری، فاصله طبقاتی، نابرابری‌ها، زورگویی‌ها، بروکراسی اداری و سوءمدیریت‌ها حاصل فساد مالی است. فساد مالی ضدتولید، شایسته‌سالاری، درستکاری و رفتارهای اخلاقی و انسانی است.

وی با بیان اینکه فساد مالی مادر تمام فسادها است، به برخی بیانات مقام معظم رهبری در اینباره اشاره کرد.

نماینده خوی و چایپاره در مجلس همچنین اظهار کرد: آقای رییس جمهور درباره حکم اعدام مفسد اقتصادی گفتند که یک فرد به اعدام محکوم شده اما پول های نفت کجا رفته و چه کسانی از این مفسد حمایت کردند؟ باید ریشه را پیدا کرد وگرنه فساد از بین نمی‌رود.

حسینی صدر با تاکید بر اینکه فساد با اعدام بابک زنجانی تمام نمیشود، باید ریشه فساد را پیدا کرد ادامه داد: بابک زنجانی در دادگاه گفت که "میم سین" 5 میلیارد دلار پول نفت را نداده است. آقایان مسئول ناظر، "میم سین" کیست؟ بابک زنجانی گفت که "میم سین" ام‌الفساد است و در همه جا ریشه دارد و به خیلی ها وصل شده است. و ما داریم به این باور میرسیم که میم سین که همه جا نفوذ کرده است.

وی همچنین گفت: میگویند امثال "میم. سین" به مجلس نماینده که نه، نفر می‌فرستد و می‌گویند هزینه های سرسام آور انتخاباتی بعضی‌ها را تامین کرده است. میگویند "میم سین" خیلی ها را خریده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: پول های کثیف حتی جان ما را تهدید میکند. آقای رییس جمهور و آقای لاریجانی، اگر با امثال "میم سین" برخورد نکنید میترسم کشور مافیایی شود و دیگر انتخابات سالمی برگزار نشود. امیدوارم در مجلس بعدی ریشه فساد مالی و امثال "میم سین" ها خشکانده شود.

حسینی صدر در پایان سخنانش به برخی مسایل و مشکلات حوزه انتخابیه خود نیز اشاره کرد.

 

منبع: ایسنا