پیشرفت 93 درصدی اجرای مسکن مهر
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: دو میلیون و ۲۱۵ هزار واحد مسکن مهر در کشور در دست اجرا بود که اجرای آن ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت 93 درصدی اجرای مسکن مهر

احمد اصغری مهر آبادی روز (چهارشنبه) در جلسه شواری مسکن استان قم عنوان کرد: به طور کلی یک میلیون و ۹۲۵ هزار واحد از مسکن مهر در کشور به اتمام رسیده است و تعداد یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان پروژه در سطح کشور واگذار شده است.

وی بیان کرد: قرار شد در جهت تکمیل پروژه های مسکن مهر در حدود ۲۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه ۳۵۰ هزار واحد مسکن مهر در اختیار راه و شهرسازی قرار داده شود.

وی اظهارکرد: البته این میزان اعتبار در جلسات مصوب شده و در حد مصوبه باقی مانده است و هنوز از نظر مالی مبلغی عاید وزارت راه و شهرسازی نشده است و در این باره پروژه های مسکن مهر با کمبود اعتبارات مواجه است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در خصوص پروژه های مسکن مهر ادامه داد: پروژه های مسکن قم باید به زودی به اتمام برسد که مدیران و مسئولان قم باید در جهت تکمیل پروژه های مسکن قم پیگیری لازم را داشته باشند.

مهر آبادی بیان کرد: در استان قم ۲۰۰۰ واحد از پروژه های مسکن مهر باقی مانده است که امیدواریم تا دهه فجر با اختصاص بودجه تکمیل شود.

وی اظهارکرد:برخی تصور می کنند که دولت با اجرای پروژه های مسکن مهر مخالف بوده است در صورتی که نظر دولت اتمام این پروژه ها است و جهت پیشبرد پروژه های مسکن نیز در صدد هستیم اعتبارات را از ۳۰ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان افزایش دهیم که مذاکراتی با بانک مرکزی در حال انجام است.

وی بیان کرد: یکی از دغدغه های پروژه مسکن در قم بحث فاضلاب در پردیسان است که این مشکل نیز در حال پیگیری است.





منبع: ایسنا