ورود اولین محموله خودروهای بنز به کشور
محصولات ثبت سفارش شده مرسدس بنز در سال گذشته ، در تابستان 97 وارد بازار ایران می شود.

در حال حاضر 5 مدل بنز مجوز واردات گرفته

محصولات ثبت سفارش شده مرسدس بنز در سال گذشته ، در تابستان 97 وارد بازار ایران می شود.

غلامرضا رزازی مدیر عامل شرکت ستاره ایران نماینده رسمی مرسدس بنز آلمان، در گفت وگو با پرشین خودرو، با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام قوانین و مقررات جدید کشور در خصوص واردات خودرو با گمرک وارد مذاکره شدیم تا مدل هایی که قابلیت واردات را دارند، نهایی کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 5 مدل بنز مجوز واردات گرفته و در سایت گمرک نیز ثبت شده است. این 5 مدل ثبت سفارش شده و در حال حاضر به دنبال دریافت مجوزهای استاندارد و محیط زیست هستیم و امیدواریم در تابستان امسال اولین محموله خودروهای بنز به ایران وارد شود. مدل های CLA180، C180، GLA200 ، A200 و یک مدل ون، خودروهای خانواده بنز هستند که وارد کشور خواهد شد.

رزازی در خصوص همکاری با صنعت کشاورزی نیز متذکر شد: در بخش حمل و نقل طیور با شرکت والا صنعت برای واردات تیپ های مشخصی از بنز که در ظرفیت های کوچک تری قابلیت حمل جوجه و طیور را دارند، در حال مذاکره هستیم.

به گفته وی، قرار بر این است تا شرکت ستاره ایران با همکاری دایملر بنز، ون های مخصوص حمل جوجه را برای صنعت طیور ایران فراهم کند و پس از نهایی شدن طراحی ها و اخذ استانداردهای مشخص، این خودروها نیز وارد ایران خواهد شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: asriran.com