طرح فروش خودرو هفته آینده آغاز می‌شود
براساس اعلام گروه خودروسازی سایپا طرح فروش خودروهای تولیدی این خودروسازی هفته آینده آغاز می‌شود

نمایندگی‌های متخلف بسته می‌شوند

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که در راستای قطع دست دلالان، تنظیم بازار و تامین خودروهای مورد نیاز هم‌وطنان طرح فروش خودروهای تولیدی گروه سایپا هفته آینده آغاز می‌شود.

روابط عمومی این خودروسازی به فارس اعلام کرد، قیمت خودروهای داخلی تغییر نکرده و در ثبت نام جدید خودروها با همان قیمت‌های قبلی عرضه می‌شود.

همچنین این خودروسازی به فارس اعلام کرد: بازرسی از نمایندگی‌ها به طور مرتبط انجام می‌شود و در صورت مشاهده تخلف در عرضه خودرو بالاتر از قیمت مصوب توسط نمایندگی، آن دفتر نمایندگی متخلف بسته می‌شود.

براساس اعلام روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا روزانه 1500 خودرو توسط این خودروسازی عرضه می‌شود و در هر بار ثبت‌نام پیش‌فروش خودرو بین 15 هزار تا 30 هزار خودرو به متقاضیان عرضه می‌شود.

روابط عمومی این خودروسازی همچنین اعلام کرد، دلالان و واسطه‌ها از یک هفته تعطیلات تابستانی خودروسازان سوء استفاده کردند.

این خودروسازی همچنین اعلام کرد: احتکار و نگهداری خودروهای تجاری با توجه به اینکه خودروساز موظف به پرداخت جریمه نگهداری است و همچنین با توجه به هزینه نگهداری خودرو اصلا منطقی نیست.

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از هم‌وطنان خواسته است تا فقط از نمایندگی های مجاز و همچنین سایت اینترنتی رسمی این گروه به نشانی :www.saipacorp.com اقدام به ثبت نام و خرید خودرو مورد نیاز خود کنند و از پرداخت هرگونه وجه اضافی یا واریز به حساب های غیر شرکت سایپا و بالاتر از قیمت های مصوب خودداری کنند.

در اطلاعیه گروه سایپا تاکید شده است؛  قیمت‌هایی که در سایت‌های خرید و فروش خودرو یا توسط دلالان اعلام می‌شود، قیمت واقعی نبوده و به جهت سودجویی توسط دلالان اعلام شده، لذا هموطنان عزیز می توانند قیمت های مصوب محصولات گروه خودروسازی سایپا را از طریق سایت رسمی این گروه مشاهده کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com