درخواست محسنی اژه ای از مردم
معاون اول قوه قضائیه از مردم خواست افراد آلوده به فساد را به دستگاه قضا معرفی کنند

اژه ای: افراد آلوده به فساد را معرفی کنید

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه نشست مسئولان عالی قضایی در خصوص موضوعات مطرح‌شده در این جلسه اظهار کرد: در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی، بررسی دستورالعمل جامع اطلاع‌رسانی ادامه یافت و خوشبختانه به مراحل نهایی نزدیک شده است.

معاون اول قوه قضائیه افزود: همچنین در جلسه امروز رئیس دستگاه قضا تأکید کرد که پرونده‌های مربوط به تخلفات اخیر اقتصادی به‌سرعت و با قاطعیتِ توأم با عدالت  مورد توجه همه مراجع قضایی باشد و دست‌اندرکاران این پرونده‌ها به‌هیچ‌وجه تحت تأثیر فضاسازی و جوسازی‌هایی که ممکن است علیه قوه صورت بگیرد، قرار نگیرند.

محسنی اژه‌ای توجه به عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن را از دیگر موضوعات مطروحه در جلسه امروز (دوشنبه) 19 شهریور عنوان کرد و گفت: در رسیدگی‌ به همه پرونده‌ها، میزان و معیار، شرع و قانون است و به‌هیچ‌وجه نباید تخلفی از قانون و شرع صورت بگیرد. در خصوص پرونده‌های اخیر هم امیدواریم بتوانیم با کمک دستگاه‌های نظارتی و با توجه به کمک ضابطین، آنها را مطابق شرع و قانون و در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسانیم.

سخنگوی قوه قضائیه تأکید کرد: تقاضای من از مردم این است که افراد آلوده به فساد را به دستگاه قضا معرفی کنند. در دهه اول انقلاب با کمک مردم توانستیم در مقابل همه تروریست‌های داخلی و خارجی بایستیم چون خود مردم بودند که تروریست‌ها را معرفی می‌کردند. اکنون هم از مردم می‌خواهیم افراد فاسد و متخلف را که در دستگاه‌های مختلف ممکن است با آنها برخورد داشته باشند، به ما معرفی کنند؛ البته این کار باید مستند باشد و هر شایعه‌ای را به ما منتقل نکنند.

 قولی که به مردم می‌دهم دو چیز است: اول اینکه کسانی که اطلاع‌رسانی صحیحی در جهت معرفی مفسدین  به ضابطین یا به قوه قضاییه داشته باشند، حتماً از آنها حمایت می‌شود و اگر بخواهند که مشخصات آنها محفوظ بماند، حتماً نام آنها و مشخصات آنها محفوظ خواهد بود و برایشان مشکلی پیش نخواهد آمد.

قول دومی هم که می‌توانم بدهم این است که قوه قضاییه به‌فضل پروردگار و با کمک مردم هیچ‌گونه خط قرمزی نخواهد داشت و ان‌شاءالله با تمام توان در مقابل هر نوع فساد و جرمی ایستادگی و پرونده‌ها را طبق قانون بررسی و احکام را صادر خواهد کرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com