همتی به مردم: مراقب ریسک بازار ارز باشید
رئیس کل بانک مرکزی در پست اینستاگرام خود نوشت: عوامل اقتصادی و توانایی مداخله بانک مرکزی، نرخ‌هایی که امروز توسط فرصت جویان و در فضاهای مجازی مطرح می‌شود را ماندگار نمی‌داند. به مردم توصیه می‌کنم دارایی خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند

همتی به مردم: مراقب ریسک بازار ارز باشید

رئیس کل بانک مرکزی در پست اینستاگرام خود نوشت: عوامل اقتصادی و توانایی مداخله بانک مرکزی، نرخ‌هایی که امروز توسط فرصت جویان و در فضاهای مجازی مطرح می‌شود را ماندگار نمی‌داند. به مردم توصیه می‌کنم دارایی خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند.

در پست جدید همتی آمده است:

این روزها متأسفانه برخی افراد و صاحب منصبان و بعضاً ذینفعان به تریبونی که دسترسی پیدا می‌کنند، با بی توجهی به جنگ تبلغیاتی و روانی دشمنان عیله کشورمان و در حد خود، آینده منفی را به غلط برای اقتصاد کشورمان به تصویر می‌کشند.

دلالان و نوسان گیران هم سوار بر این گونه القائات و بزرگ نمایی‌ها، بحث‌هایی مانند تأثیر رد یا قبول پالرمو و SPV و سایر بهانه‌ها، کسب وکار خود را، با فروش ارزهای بالا خریده خود، رونق می‌دهند.

بانک مرکزی همچنان که تا به حال نیز نشان داده است در موقع مقتضی تدابیر پیش بینی شده را عملیاتی خواهد کرد. زمان و نوع مداخله را بانک مرکزی تعیین می‌کند، نه فضا سازی دلالان و فرصت جویان.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir