پوشاک، شب عید گران نمی‌شود
اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت: در آستانه عید هیچگونه کمبود و افزایش قیمتی در بخش پوشاک نخواهیم داشت

پوشاک، شب عید گران نمی‌شود

اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت: در آستانه عید هیچگونه کمبود و افزایش قیمتی در بخش پوشاک نخواهیم داشت.

ابوالقاسم شیرازی در خصوص اقدامات اتحادیه برای مبارزه با قاچاق بخش پوشاک، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر ضمن آنکه تولیدکنندگان از حمایت خود دریغ نمی‌کنند، مبارزه جدی در خصوص قاچاق پوشاک نیز اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میزان قاچاق در حوزه پوشاک از ابتدای سال تاکنون کاهش داشته، ادامه داد: در این مدت با قاچاق به صورت جدی مبارزه شده و علاوه بر آن افزایش نرخ ارز بر این صنعت تأثیرگذار بوده است.

رئیس اتحادیه صنف تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک افزود: ما در بحث مبارزه با قاچاق به صورت جد ورود پیدا کردیم و افق خوبی برای شب عید در حوزه صنعت پوشاک و تولیدکنندگان خود که در گذشته ناامید بودند می‌بینیم.

شیرازی تاکید کرد: همچنین از مردم می‌خواهیم که با تقاضای خود نسبت به پوشاک ایرانی، به این کالا اهمیت دهند و با رویکرد جدید موفقیت‌های خوبی را در سال آینده رقم بزنند.

وی در خصوص برنامه‌های این اتحادیه برای بازار شب عید، تصریح کرد: در این شب مانند هر سال احتمال برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم وجود دارد. همچنین ما هیچ گونه کمبود و گرانی برای شب عید نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه صنف تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک در خصوص تأمین مواد اولیه، خاطرنشان کرد: در این باره محدویت داشتیم، اما خوشبختانه با تدبیر وزارت کشور این موضوع سر و سامان گرفت و در تعدیل قیمت و توزیع به موقع پارچه اقدامات خوبی صورت گیرد.

شیرازی در خصوص توان رقابت نمونه‌های ایرانی با کالای خارجی، گفت: بخش زیادی از کالاهای باکیفیت ما در گذشته تحت برندهای خارجی ارائه می‌شد؛ در حالی که امروزه با قوت و حمایت از کالای ایرانی جسارت در تولیدکنندگان ما ایجاد شده که تمام تولیدات خود را با افتخار ساخت ایران کالای خود را عرضه کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir