وام اشتغال ۵۰ میلیون تومانی شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: ۲۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض از سوی هدفمندی یارانه‌ها و کمک‌های کمیته امداد تا هفته آینده برای مسکن مددجویان خراسان شمالی اختصاص یافت

وام اشتغال ۵۰ میلیون تومانی شد

پرویز فتاح عصر امروز در نشست مشترک با مدیران خراسان شمالی اظهار کرد: ۲۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای مسکن مددجویان خراسان شمالی اختصاص‌یافته است.

وی افزود: ۱۰ میلیارد تومان از این اعتبارات از سوی هدفمندی یارانه‌ها و ۱۰ میلیارد دیگر از سوی اعتبارات کمیته امداد تأمین می‌شود.

رئیس کمیته امداد در ادامه گفت: امیدواریم تا سال آینده موضوع مسکن مددجویان خراسان شمالی به‌طور کامل حل شود.

وی از افزایش سقف تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد را از ۲۰ به ۵۰ میلیون تومان برای سال ۹۸ خبر داد و افزود: اعتبارات این محل در سال آینده از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به مجموع ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

فتاح با اشاره به جذب ۵۵ میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی برای مددجویان خراسان شمالی در سال جاری تصریح کرد: این اعتبارات با توجه به مصوبه مجلس در سال آینده بیش از دوبرابر خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میزان تخصیص وام‌های اعطاشده به مددجویان طی دو سال اخیر را ۱۰۰ درصدی عنوان کرد و افزود: این وام‌های خرد به متقاضیان تاکنون اعطاشده و بر اساس اعلام مسئولان بانکی معوقات بسیار ناچیزی را در پی داشته و بسیاری از وام‌گیرندگان، بازپرداخت تسهیلات خود را انجام داده‌اند.

وی در انتها بسیاری از مشکلات کشور را بی‌ارتباط با تحریم‌ها دانست و افزود: مشکل کشور پول نیست بلکه مدیران محدودیت مالی را سنگری برای پنهان شدن خود قرار داده‌اند و می‌توان با تفکر عمل‌گرا بسیاری از مشکلات را رفع کرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir