تفاوت قیمت برخی خودرو‌ها از کارخانه تا بازار
در حالی ایران خودرو شرایط جدید فروش فوری چهار مدل خودرو را اعلام کرده که اختلاف قیمت کارخانه با بازار آزاد بسیار زیاد است. به طور مثال قیمت پبش فروش خودروی پژو ۲۰۶، ۶۷ میلیون تومان است که در بازار آزاد ۹۷ میلیون تومان فروخته می‌شود

تفاوت قیمت برخی خودرو‌ها از کارخانه تا بازار

ایران خودرو امروز چهار مدل خودرو را با شرایط اعلامی در جدول پیش فروش کرده است. این شرکت غالبا هر روز دو مدل خودرو را در طرح های فروش فوری عرضه می کرد.

بهای در نظر گرفته شده برای پژو ۴۰۵ بنزینی با مشخصات اعلامی در جدول ۶۷ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۴۰۰ تومان و برای پژو ۲۰۶ تیپ دو ۶۷ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۴۰۰ تومان است. پژو پارس LX ۸۴ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۰۰تومان و رانا با قیمت ۶۷ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان است. مشخصات اعلامی در جدول اعلام شده است.

گفتنی است مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نیستند.

ععع

پیشتر رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار گفته بود: کاهش عرضه و فروش خودروی کارتکسی از سوی شرکت‌های خودروسازان زمینه افزایش قیمت‌ها را در بازار آزاد ایجاد کرده است. 

لیست زیر را ببینید تا متوجه شوید که آن چهار مدل خودروی پیش فروش شده در بازار آزاد با چه تفاوت قیمتی به فروش می‌رسد!

ععع

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir