قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت مثقال امروز 98/05/05
سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۱۷۸هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۰۵ هزارو ۴۰۰ تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت مثقال امروز 98/05/0


 امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به روز کاری قبل، به قیمت 4 میلیون و  178 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 94 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2میلیون و 288 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 469 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 969 هزار تومان فروخته می‌شود.
قیمت طلای 18عیار هم 405 هزار و 400 تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1418.5 دلار معامله می‌شود.

کاهش چشم گیر قیمت ارز در روزهای گذشته موجب شد تا قیمت دلار که اول تیرماه 13 هزار تومان بود در کمتر از یک ماه به مرز 11 هزار تومان نزدیک شود. البته قیمت دلار در روز جاری روند افزایشی داشته است.

فعالان بازار ارز معتقدند: خروج بازیگران بزرگ از بازار ارز، فروشنده شدن بازیگران خرد، رفتارهای موثر بازار ساز، افزایش عرضه و کاهش تقاضا و راه اندازی بازار متشکل ارزی از مهمترین دلایل کاهش شدید قیمت ارز در روزهای گذشته به حساب می آید.

به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، 12 هزار و 100 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 12 هزار تومان خریداری می‌کنند.

قیمت دلار


این درحالی است که قیمت دلار در صرافی‌های آزاد برای فروش به مردم با افزایش نسبت به روز کاری قبل 12 هزار و 160 تومان تعیین شده است.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 13 هزار و 900 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 800 تومان است.

قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، 3324 تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم 15 هزار و 116 تومان تعیین شده است.


Capture.JPG



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: تسنیم