کاهش قیمت برخی خودرو‌ها در بازار امروز
قیمت خودرو در بازار با افت و خیزی اندک همراه است به طوری که حجم کاهش و افزایش، بازار خودرو را با تغییری در میزان خرید و فروش مواجه نمی کند

قیمت برخی خودروها کاهش یافت

امروز محدوده افزایش قیمت ها در بازار خودرو بین ۲۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان است، در عین حال برخی خودروها نیز کاهشی بین سیصد تا یک میلیون تومان را شاهد بودند.

گزارش های رسیده از بازار نشان می دهد پراید ۱۱۱ امروز در بازار با کاهشی نزدیک به صد هزار تومان به قیمت ۴۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فایل شد.

در عین حال قیمت پژو پارس با کاهش یک میلیون تومانی به ۸۹ میلیون تومان رسید. سراتو نیز با تجربه کاهشی نزدیک به یک میلیون تومان به قیمت ۲۸۶ میلیون تومان عرضه می شود. میزان کاهش قیمت پژو ۲۰۶ نیز در حدود دویست هزار تومان گزارش شده است.

در عین حال سمند ال ایکس با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به مبلغ ۷۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فایل شده است. قیمت اعلامی برای پژو جی ال ایکس ۷۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و رنو تندر پلاس اتوماتیک ۱۵۷ میلیون تومان است.

قیمت اعلامی برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در حدود ۷۴ میلیون تومان، سایپا ۱۳۱ معادل ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۲ معادل ۴۴ میلیون تومان و ساینا ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. تیبا ۲ در آخرین روز تابستان به قیمت، تیبا ۲نیز ۵۳ میلیون تومان عرضه شد. نرخ تیبا یک نیز ۴۸ میلیون تومان اعلام شده است.

جدول زیر نشان دهنده نرخ برخی خودروهای پرفروش در بازار تهران است.

lose-car-price.jpg

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : khabaronline.ir