امکان ثبت نام جاماندگان سهام عدالت وجود ندارد
رییس سازمان خصوصی سازی با اشاره به درخواست عده‌ای برای ثبت نام در سهام عدالت گفت: امکان عرضه جدید سهام عدالت وجود ندارد و جاماندگان نمی‌توانند ثبت نام داشته باشند

امکان عرضه جدید سهام عدالت وجود ندارد

علیرضا صالح در پاسخ به این سوال که آیا امکان عرضه جدید سهام عدالت به جاماندگان از ثبت نام در این سهام وجود دارد،‌ گفت: سهام عدالت با اجازه رهبری در سال 85 عرضه و پس از اتمام فرصت ثبت نام، عرضه آن بسته شد و امکان ثبت نام مجدد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امکان عرضه سهام عدالت به جاماندگان نیست، اظهار داشت: عرضه دوباره سهام عدالت نیاز به اجرای سیکل طی شده در سال 85 را دارد.

رییس سازمان خصوصی سازی درباره احتمال فرصت مجدد برای افزایش سرمایه سهام عدالت ادامه داد: سال 95 اطلاعیه مبنی بر امکان افزایش سرمایه به سهام داران داده شد و دیگر امکان افزایش سرمایه وجود ندارد.

صالح با اشاره به آزادسازی سهام عدالت با دستور رهبری گفت: سامانه سهام عدالت از امروز برای اعلام مالکیت مشمولان این سهام آماده به کار است و مشمولان با کد ملی می‌توانند وارد این سامانه شوند. البته توصیه من این است که همه دارندگان سهام به سامانه سهام عدالت ورود و اقدام به فروش آن نکنند چرا که وضعیت بازار بورس و بازار سرمایه بسیار مطلوب است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir