پیشنهاد واحد پولی مشترک برای کشور‌های تحریمی
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: کشورهای تحریمی باید دلار را از مبادلات اقتصادی خود خارج کرده و در مقابل آمریکا و همپیمانانش بایستند

کشورهای تحریمی باید دلار را از مبادلات اقتصادی خود خارج کنند

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس درباره تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها اظهار داشت: اتحاد میان کشورهای تحریم شده اقدام بسیار خوبی است و باعث می‌شود از تحریم‌ها عبور کنیم.

وی متذکر شد: جنبش عدم تعهد با این هدف به وجود آمد که کشورهای عضو این جنبش در مقابل قدرت‌های بزرگ جهان ایستادگی کنند و مصالح و منافع کشور خودشان را پیش ببرند که آثار و ثمرات بسیار خوبی برای آنان داشته است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز آمریکا با هر دولتی که به سمت منافع کشورش حرکت می‌کند، سر جنگ دارد و آن کشور را تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار می‌دهد که باید کشورهای تحریمی در مقابل این اقدامات آمریکا بایستد.

نقدعلی اظهار داشت: لازم است کشورهای تحریمی با یکدیگر متحد باشند و حول یک محور یعنی ایستادگی در مقابل ظلم آمریکا و هم پیمانانش باشند و همچنین لازم است براساس واحد پولی مشترک با یکدیگر ارتباط تجاری داشته باشند و دلار را از مبادلات خود خارج کنند که قطعاً این اقدامات می‌تواند در مقابله با تحریم‌ها اثرگذار باشد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com