افزایش قیمت بلیت هواپیما غیرقانونی است
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که کمیسیون تنها مجوز افزایش ۱۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما را داده است و سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه و شهرسازی باید نسبت به افزایش قیمت بلیت ایرلاین ها پاسخگو باشند.

افزایش ۱۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما



اقبال شاکری با اشاره به افزایش قیمت بلیت هواپیما بیان کرد: ظرف دو هفته گذشته شکایات متعددی در خصوص افزایش قیمت بلیت پروازها به ما رسیده است که این افزایش غیر قانونی است و سازمان هواپیمایی مکلف است به این وضعیت آشفته قیمت گذاری ورود کند.

این عضو کمیسیون عمران در ادامه با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری و وزیر راه و شهرسازی باید در برابر افزایش غیرقانونی قیمت بلیت هواپیما پاسخگو باشند، اظهار کرد: ما این موضوع را در کمیسیون عمران دنبال خواهیم کرد و در جلسه روز سه شنبه کمیسیون نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی این موضوع را مطرح می کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از نظر بنده قیمت بلیت هواپیما مانند مسکن رها شده و هیچ نظارتی در این حوزه وجود ندارد. این رهاشدگی باعث شده هرکسی به دلخواه قیمت گذاری کند و هیچ برخورد و نظارتی از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت نمی گیرد.

شاکری در پایان تاکید کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون عمران، تنها مجوز افزایش قیمت ۱۰ درصدی بلیت هواپیما به ایرلاین ها داده شده و قرار بر این شد سازمان هواپیمایی هرگونه تغییر قیمت را به اطلاع کمیسیون عمران برساند اما این اتفاق نیفتاده است.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir