پیش‌ بینی هشدار دهنده نیلی در حضور رئیسی
مسعود نیلی اقتصاددان برجسته در حضور ابراهیم رئیسی یک پیش بیش بینی هشدار دهنده داشت:اقتصاد ایران در آستانه وقوع یک شرایط تورمی شدید غیرقابل کنترل است

مسعود نیلی: اقتصاد ایران در آستانه وقوع یک شرایط تورمی شدید غیرقابل کنترل است

مسعود نیلی اقتصاددان برجسته در حضور ابراهیم رئیسی تامین مالی، تامین انرژی، تامین خدمات و بودجه عمومی، خدمات اجتماعی و نظام مبادله با دنیا را ۶ مشکل اولویت‌دار کشور دانست و افزود: که کارکرد‌های این زنجیره در حال حاضر به طور کامل مختل است. نیلی پیش بینی کرد: اقتصاد ایران در آستانه وقوع یک شرایط تورمی شدید غیرقابل کنترل است

به گزارش روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، در نشست سه ساعته ابراهیم رئیسی با رئیس دولت آینده مسعود نیلی رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف به ارائه دیدگاه های خود پرداخت.

در این نشست مسعود نیلی خطاب به ابراهیم رئیسی گفت: در مواجهه با مشکلات و چالش های اقتصادی پیش رو 4 سئوال باید طرح شود.

عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف گفت: با طرح این 4 سوال که مشکل چیست، دلایل بروز آن چیست، راهکارهای رفع مشکل کدامند و از کجا باید شروع به حل مشکل کرد؟ اظهار داشت: در حال حاضر اقتصاد ایران با 6 مشکل اولویت دار روبرو هستند.

این اقتصاددان تامین مالی، تامین انرژی، تامین خدمات و بودجه عمومی، خدمات اجتماعی و نظام مبادله با دنیا را 6 مشکل اولویت‌دار کشور دانست و افزود: که کارکردهای این زنجیره در حال حاضر به طور کامل مختل است. نیلی پیش بینی کرد: اقتصاد ایران در آستانه وقوع یک شرایط تورمی شدید غیرقابل کنترل است.


گردآوری: گروه خبر سبمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: entekhab.ir