افزایش مجدد قیمت میوه در آستانه شب یلدا
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران قیمت انواع میوه را در آستانه شب یلدا اعلام کرد

قیمت انواع میوه را در آستانه شب یلدا اعلام شد

اسدالله کارگر آخرین وضعیت بازار میوه را در آستانه شب یلدا تشریح کرد و گفت: قیمت انواع میوه در آستانه شب یلدا در میدان مرکزی میوه و تره بار با نوساناتی همراه بود و در اکثر اقلام بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان افزایش قیمت اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: قیمت انواع نارنگی، هندوانه و پرتقال بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان افزایش داشته، در موز این افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته ۲ هزار تومان بوده و در انار فقط قیمت انار دماوند افزایش یافته و به کیلویی ۲۰ هزار تا ۳۵ هزار تومان رسیده است.

کارگر قیمت انار ساوه را نیز ۱۴ تا ۲۰ هزار تومان، انار شیراز را ۲۰ تا ۲۸ هزار تومان و انار کوهستان را ۲۲ تا ۳۵ هزار تومان اعلام کرد.

وی قیمت هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال را ۹ تا ۱۵ هزار تومان و پرتقال ناول را نیز بین ۱۸ تا ۲۴ هزار تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت موز نیز بین ۲۲ تا ۲۹ هزار تومان است.

کارگر افزود: قیمت هر کیلوگرم هندوانه خطی نیز ۴ تا ۸ هزار تومان، هندوانه دزفولی ۴ تا ۸ هزار تومان، هندوانه محبوبی ۵ تا ۸ هزار تومان و هندوانه میناب نیز ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان است.

وی قیمت هر کیلوگرم نارنگی تانجلو را نیز بین ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان و نارنگی انشو را نیز ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان و نارنگی پیچ را بین ۱۴ تا ۱۸ هزار تومان اعلام کرد.

به گفته کارگر قیمت نارنگی تخم ژاپنی نیز ۱۰ تا ۱۷ هزار تومان و نارنگی یافا ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان است.

وی گفت: در مراکز خرده فروشی حدود ۳۵ درصد سود به ارقام فوق اضافه می شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com