حسن روحانی به شیراز رسید
رئیس‌جمهور و هیئت دولت در قالب شانزدهمین سفر کاروان تدبیر و امید دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در قالب شانزدهمین سفر هیئت دولت از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب وارد این شهر شد و مورد استقبال آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، سید محمد احمدی استاندار فارس و جمعی از مقامات کشوری و استانی قرار گرفت.در مراسم رسمی استقبال از کاروان تدبیر و امید پس از نواخته‌شدن سرود جمهوری اسلامی ایران، روحانی از یگان حاضر در فرودگاه سان دید.سفر رئیس‌جمهور به فارس 2روزه است و از صبح امروز تا عصر پنجشنبه ادامه دارد، در این سفر 11وزیر، 6 نفر از معاون و دستیار وِیژه رئیس‌جمهور روحانی را همراهی می‌کنند.

استقبال رسمی از رئیس جمهور در فرودگاه شیراز با حضور مسئولان انجام شد و پس از آن دیدار عمومی رئیس‌جمهور با مردم استان فارس در حرم شاهچراغ (ع) انجام می‌شود.

رئیس جمهور در نخستین روز از سفر خود به فارس بعد از ظهر با علماء و ایثارگران در تالار حافظ دیدار می‌کند و پس از آن در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری استان حضور می‌یابد.

‌رئیس‌جمهور فردا از مجموعه تخت جمشید و پاسارگاد بازدید می‌کند و پس از آن در جلسه شورای اداری استان حضور می‌یابد, پایان‌بخش سفر 2روزه رئیس جمهور به استان فارس نشست خبری با رسانه‌های استان است.

در این سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری به شهرستان‌های آباده، خرم‌بید و بوانات، مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به شهرستان‌های فسا، داراب و زرین‌دشت، شهین‌دخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور به شهرستان‌های خرامه، سروستان و کوار، حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، به شهرستان‌های گراش، خنج و لارستان سفر می‌کنند.

سیّد ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به شهرستان‌های رستم، ممسنی و سپیدان، سیّد حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان‌های مهر و لامرد، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو به شهرستان‌های فراشبند و کازرون، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به شهرستان‌های استهبان و نیریز، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به شهرستان‌های قیروکارزین و فیروزآباد، حجت‌الاسلام و المسلمین سیّد محمود علوی وزیر اطلاعات به شهرستان جهرم، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به شهرستان اقلید سفر کرده و طرح‌های مختلفی را در سطح استان فارس افتتاح می‌کنند.

رئیس‌جمهوری و کاروان تدبیر و امید پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم و گیلان سفر کرده‌اند.

 

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : tasnimnews.com