4 نامزد در انتخابات در هیات رئیسه مجلس
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه علی لاریجانی رقیب خاصی برای تصدی دوباره صندلی ریاست مجلس نهم در سال پایانی این مجلس ندارد، گفت: فراکسیون رهروان ولایت از محمد رضا باهنر برای تصدی صندلی نایب رئیسی مجلس حمایت خواهد کرد.

بهروز نعمتی درباره آخرین خبرها و فضای برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مجلس نهم در سال پایانی این مجلس، اظهار کرد: فضای خوب و رقابتی وجود دارد. نماینده هایی کاندیدا شدند و نمایندگان دیگری هم خودشان را در این انتخابات مطرح می کنند.وی در پاسخ به این سئوال که چند نفر از نمایندگان خودشان را برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس آماده کرده اند، افزود: جدای از اعضای فعلی هیات رئیسه مجلس،  محمد حسین میر محمدی نماینده گلپایگان، جواد هروی نماینده قائنات و جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه از جمله کسانی هستند که خودشان را برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس آماده کرده اند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در خصوص حضور غلامرضا تاجگردون در انتخابات هیأت رئیسه مجلس، تصریح کرد: غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است و در این دوره نیز مانند دوره قبل در انتخابات هیأت رئیسه ثبت نام نمی کند.

نعمتی همچنین درباره کاندیداهای ریاست مجلس و اینکه نماینده دیگری به جز لاریجانی در این انتخابات برای ریاست مجلس کاندیدا خواهد شد یا خیر؟ عنوان کرد: در این دوره نیز آقای لاریجانی رقیب خاصی ندارد و کرسی ریاست مجلس شورای اسلامی را به نام خود می کند، البته ناگفته نماند تلاش هایی از سوی احمد بخشایش اردستانی برای کاندیداتوری ریاست مجلس صورت می گیرد.

وی در پایان تا کید کرد: محمدرضا باهنر از سوی فراکسیون رهروان ولایت برای تصدی کرسی نایب رئیسی مجلس کاندیدا خواهد شد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:پایگاه خبری جماران