اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس عصر روز سه شنبه چهارمین هیات رییسه خود را انتخاب کردند.
بدین ترتیب رییس و نواب رییس ابقا شدند اما سخنگو و دبیران کمیسیون تغییر کردند.

سید محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت:‌ در انتخاب رییس کمیسیون رضا رحمانی به اتفاق آرا برای چهارمین سال انتخاب شد. همچنین عزیز اکبریان و محمدرضا خان‌محمدی هرکدام با 27 رای به عنوان نواب رییس کمیسیون صنایع و معادن برگزیده شدند.

نماینده مردم بیجار از جایگزین شدن رمضانعلی سبحانی فرد به جای روح الله عباس‌پور و الله‌وردی دهقانی به جای سید محمد بیاتیان سخن گفت و افزود: در انتخاباتی که برای پست سخنگویی کمیسیون برگزار شد رمضانعلی سبحانی فرد با 13 رای به عنوان سخنگوی جدید کمیسیون انتخاب شد.

همچنین در انتخاباتی که برای گزینش دبیران کمیسیون برگزار شد الیاس طاهری با 18 رای ابقا و الله‌وردی دهقانی با 16 رای جایگزین سید محمد بیاتیان شد.

عضو سابق هیات ریسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین از بررسی ضرورت انجام تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران به عنوان دیگر دستور کمیسیون صنایع و معادن سخن گفت و افزود:‌قرار شد مساله واگذاری شرکت مخابرات و مشکلات آن در جلسه‌ای مجزا بار دیگر مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد و نماینده متقاضی تحقیق و تفحص نیز نظرات خود را در آن جلسه مطرح کند.

منبع: ایسنا