معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: در دولت تدبیر و امید، طرح و رسیدگی به تمامی شکایات دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها از یکدیگر در معاونت حقوقی و به صورت رایگان انجام می‌شود و از بودجه‌های دولتی به دلیل اینکه بیت المال است به عنوان هزینه دادرسی و حق الوکاله استفاده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، الهام امین زاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هدف از سفر به استان‌ها، بررسی آخرین وضعیت حقوقی و رسیدگی به شکایات دستگاه‌های اجرایی از یکدیگر و با مردم است.

وی تلاش بر حفظ و حراست از حقوق مردم و بیت المال را یکی از مهمترین سیاست‌های معاونت حقوقی ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: دانشگاه تبریز، قابلیت تبدیل به مرکز آموزش‌های حقوقی در استان را دارد و با تقویت حقوقی این دانشگاه، امیدواریم برای استان های همجوار نیز ارائه خدمت در مسائل آموزش حقوقی و سایر زمینه های مشابه داشته باشد.

امین زاده در تبیین وضعیت استان از نظر شاخص های حقوقی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی جزو استان های برتر در زمینه حل و فصل دعاوی دستگاه های اجرایی از یکدیگر است و آقای جبارزاده به عنوان نماینده معاونت حقوقی ریاست جمهوری و استاندار استان، در کمترین زمان ممکن اختلافات و دعاوی طرح شده را حل و فصل می کنند.

منبع: ایسنا