نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خواست تا گزارش تفریغ بودجه 92 را آماده کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا باهنر که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت پس از قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد تفریغ بودجه 91 کل کشور ضمن تشکر از این کمیسیون و نظرات دیوان محاسبات، اظهار کرد: کمیسیون برنامه تلاش کند تا تفریغ بودجه 92 کل کشور نیز ظرف یکی دو ماه آینده به منظور استماع در دستور کار مجلس قرار گیرد.

در این هنگام غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز،‌ اظهار کرد: گزارش تفریغ بودجه 92 به هیأت رئیسه ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، باهنر نیز اظهار کرد: گزارش تفریغ بودجه 91 یک ماه قبل به هیأت رئیسه مجلس ارائه شد و در مورد گزارش تفریغ بودجه 92 نیز آن را پیگیری می‌کنیم تا در آینده نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

نایب رئیس مجلس افزود: البته دیوان محاسبات همواره به روز است و به موقع گزارش‌ها را ارائه می‌کند. ضمن این‌که سند رسمی همین گزارش مکتوبی است که توسط کمیسیون برنامه و بودجه ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش، در ادامه باهنر اظهار کرد: هر سال به مناسبت 7 خرداد سالروز آغاز کار مجلس نمایندگان با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.

وی با اشاره به انتخابات هیأت رئیسه مجلس در روز گذشته نیز، گفت: خوشبختانه انتخابات هیأت رئیسه در آخرین سال مجلس نهم در روز گذشته با بیشترین همدلی و هم‌افزایی برگزار شد و بنده به سهم خودم از اعضای هیأت رئیسه، فراکسیون‌های مختلف و کسانی که در افزایش هم‌افزایی کمک کردند تشکر می‌کنم. همچنین از آقایان سبحانی‌نیا و نعمتی که در این دوره از حضور آنها محروم شدیم.

نایب رئیس مجلس با بیان این‌که مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد، گفت: مجلس شورای اسلامی هفته آینده به منظور سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه جلسه علنی ندارد و جلسه بعدی یک‌شنبه 17 خردادماه سال 94 خواهد بود.

منبع: ایسنا