رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: معتقدم حداقل دوسوم کشورهای جهان قربانی ترور و تروریسم هستند که جمعیتی بسیار بیشتر از جمعیت کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها را شامل می‌شوند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) غلامعلی حدادعادل اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران باید پیام خود در مبارزه با ترور و تروریسم را با صدایی رسا به گوش جهانیان برساند.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز مبعث مطرح کردند کارگزاران نظام در هر پست و جایگاهی نباید اجازه دهند افراد و دولت‌هایی که بنیان‌گذار تروریسم در دنیا هستند و از دولت‌های تروریست نظیر رژیم اشغالگر قدس همه نوع حمایتی می‌کنند، خود را مدعی مقابله با تروریسم معرفی کنند.

وی این رفتار آمریکا و هم‌پیمانان ظالمش را دروغ بزرگ دنیای غرب عنوان کرد و افزود: مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید اعلام کنند ادعای مخالفت و مبارزه با تروریسم از سوی آمریکا و غرب دروغ بزرگ قرن است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم خانواده شهدای ترور را شاهدان زنده نظام جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حقوق مظلومان فجایع تروریستی دانست و افزود: به‌اندازه کافی اسناد، مستندات و ادله برای اثبات دروغگویی آمریکا و غرب در مسیر مبارزه با تروریسم در اختیار خانواده شهدای ترور و کارگزاران نظام اسلامی قرار دارد. خانواده بیش از 17000 شهید ترور مدارک و مستندات زنده جمهوری اسلامی ایران هستند که در جهان تاریک همچون خورشید فروزان می‌درخشند.

وی در پیشنهادی به خانواده شهدای ترور، اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با تروریسم از سوی آن‌ها را خواستار شد و اظهار کرد: متولیان مبارزه با تروریسم باید اثبات کنند که مدعیان دفاع از حقوق‌بشر خود اصلی‌ترین حامی ترور و تروریسم دولتی در سراسر جهان هستند و دومین کنگره بین‌المللی مبارزه با تروریسم در تهران فرصت بسیار خوبی برای طرح چنین مسئله‌ای است.

وی افزود: دومین کنگره بین‌المللی ۱۷۰۰۰ شهید ترور، فرصت بسیار خوبی برای حضور همه قربانیان ترور از سراسر جهان است. معتقدم حداقل دوسوم کشورهای جهان قربانی ترور و تروریسم هستند که جمعیتی بسیار بیشتر از جمعیت کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها را شامل می‌شود.

منبع: ایسنا